יום חמישי, 9 באפריל 2020

Bobbi Brown Flower Motif Summer 2020 Collection


קולקציית קיץ 2020 של "בובי בראון" היא, ככל הנראה, היפה ביותר מתוך הקולקציות של העונה הקרובה. הקולקציה היא תולדה של שיתוף פעולה עם חנות הפרחים הניו-יורקית “Flower Girl NYC” והיא מגיעה באריזות פרחוניות בהתאם.



"בובי בראון" עבדו עם דניס פורקרו (Denis Porcaro), מייסד “Flower Girl NYC” חנות פרחים אופנתית ומאד פופולרית בניו-יורק, ליצירת קולקציית איפור מדהימה בשם " Flower Motif". הקולקציה שיצרו הינה בהשראת סידור פרחים רומנטי וייחודי והיא מגיעה באריזות מעוטרות באיורים פרחוניים מהממים על רקע שחור.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Highlighting Powder – פודרת היילייטר המגיעה עם תבליט פרחוני על פני שטחה. הפודרה מורכבת משילוב של שני גוונים- ורוד ולבן בדוגמת שיש, היוצרים יחדיו גימור זוהר על העור.

·       Pink Glow


Blush & Glow Duo (אריזה במהדורה מוגבלת) – מוצר המשלב סומק והיילייטר קרמיים באריזה אחת. כל אחד מהמוצרים שבאריזה מתמזג עם העור בצורה מושלמת ויוצר גימור טבעי ומראה קורן בריא.


המוצר מוצע בקולקציה בשני שילובי גוונים:

·       Pale Pink / Petal Glow
·       Fresh Melon / Magnolia Glow


Crushed Oil-Infused Gloss – ליפגלוס לחותי בעל פורמולה שאינה דביקה, המעושרת בשמנים בוטניים מזינים. הליפגלוס מציע גוון עם גימור מבריק מאד לצד נוחות מושלמת לשפתיים.


הליפגלוס מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·       Rose Garden
·       Red Hibiscus
·       Sweet Dianthus


Long-Wear Cream Shadow Stick Duo – צללית עיניים קרמית עמידה, המגיעה באריזת סטיק דו-צדדי ומאפשרת ליצור איפור עיניים במהירות ובקלות. בצידו האחד של הסטיק ניתן למצוא גוון בהיר להארה, בעוד שבצידו השני ישנו גוון בינוני/כהה. שילוב של שני הגוונים מאפשר יצירת איפור עיניים מתוחכם. כמו כן, ניתן להשתמש במוצר כבסיס קרמי לצלליות אבקה שיונחו מעליו. אריזת המוצר הופכת אותו למושלם לנשיאה בנוחות בתיק או אפילו בכיס. אגב, עמידות הצללית מובטחת למשך 8 שעות לפחות.

בקולקציה ניתן למצוא שלושה שילובי גוונים:

·       No.01
·       No.02
·       No.03


הקולקציה צפויה להיות זמינה ברחבי העולם החל ממאי 2020.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails