יום חמישי, 23 באפריל 2020

Carolina Herrera Makeup Collection


בית האופנה והבישום "קרולינה הררה" (Carolina Herrera) מציג את אוסף האיפור הראשון אי-פעם של המותג. האוסף החדש כולל, בין השאר, שפתונים, פודרות ומברשות – כולם באריזות מיוחדות, הניתנות לנשיאה לכל מקום ובכל זמן.



למעשה, האוסף החדש עוצב ותוכנן, תוך כדי טשטוש הגבולות בין מוצרי איפור לתכשיטים, כך שיהיה גלוי לכל ולא מוסתר בתוך תיק או כיס כלשהו. אבל הכייף לא נעצר שם. המוצרים ניתנים להתאמה אישית מלאה עם מבחר רחב של גוונים וצבעים ומיועדים לנשיאה לכל מקום. כל אחד מהם הופך, בעצם, לאביזר אופנתי מעוצב בהתאמה אישית, שמעיד בקול על הסטייל האישי של המשתמשת.


האוסף כולל, בין השאר, ליין של 36 שפתונים בפורמט מילוי (ריפיל), המגיעים בגימורים ומרקמים שונים: 8 שפתונים עשירים בלחות, שמזינים ומטפחים את השפתיים וצובעים אותן בצבע עדין ושקפקף; 12 שפתונים בעלי גוון עשיר וגימור סאטן ו-16 גוונים מלאי חיים בגימור מאט. כל אחד מהשפתונים ניתן לאיחסון באחת מ-10 אריזות מעוצבות בהדפסים שונים ולפקוק אותם בפקק עם צמיד מעוטר באותיות, קמעות או גדילים יפים.


כל ההדפסים המופיעים על האריזות הינם בהשראה הדפסי הבדים הצבעוניים מתוך הקולקציה הנוכחית של בית האופנה היוקרתי. כמו כן, על כל אחד מהמוצרים, כמו גם על האריזות, מופיע תבליט או חריטה של לוגו המותג.





עוד ניתן למצוא באוסף: פודרות שונות (ברונזר, היילייטר, פודרה שקופה בגימור מאט ועוד) ושתי מברשות- לשפתיים ולפנים. כל הפודרות מגיעות גם הן באריזות מילוי וניתנות לאיחסון באריזות קומפקט מעוצבות לפי בחירה וטעם.


הליין הושק בסוף החודש שעבר (מרץ 2020) ולפי שעה משווק אונליין דרך האתר של בית הכלבו "הרודס" (שולח לישראל, אם כי יתכן עיכוב בגלל משבר הקורונה) - טווח מחירי המוצרים נע בין 11$ ל- 42$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails