יום חמישי, 23 באפריל 2020

Pupa Sexy Lips & Cheeks Collection


מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" משיק אוסף מוצרים, המיועדים להעניק נפח ועסיסיות לשפתיים ומראה מעוצב ומורם ללחיים.



קולקציית Sexy Lips & Cheeks של "פופה" מציעה מיגוון של מוצרים מושלמים (במהדורה מוגבלת) להשגת אפקט של מראה מלא מפתיע לשפתיים וללחיים, מבלי להיזקק להזרקות או התערבות כירורגית כלשהי. יש לציין, כי כל המוצרים בקולקציה עברו מבחנים דרמטולוגיים והם נטולי פארבנים.

בקולקציה:

3D Effect Cheekbone Volumizer – תחליב קליל לפנים, העוזר לחדש ולעצב מחדש את פרופיל עצמות הלחיים. הפורמולה שלו מופעלת על-ידי הרכיב הפעיל Volufiline, המופק מגרדניה אסייתית ומאפשר הצטברות של שומן בתאים וממריץ את מנגנון העור הפיזיולוגי. כתוצאה מכך, נוצרת עליה בנפח תאי העור, מה שמעצב מחדש את פרופיל עצמות הלחיים. כמו כן, כוללת הפורמולה מיקרו פנינים, המשקפות את קרני האור ויוצרות אפקט אופטי תלת מימדי נפלא, המותיר את הפרופיל בהיר ואחיד יותר.

להעצמת התוצאה, יש להשתמש במוצר פעמיים ביום למשך 8 שבועות, לפני השימוש במוצרים אחרים הכלולים בשגרת הטיפוח היומיומית.


Lip Volumizer & Lip Contour – מוצר המיועד לשפתיים, בעל פורמולה המועשרת ברכיב הפעיל Volufiline ובחומצה היאלורונית, המחליקים את הקמטוטים בשפתיים, ממלאים אותן ומעשירים אותן בלחות. המרקם של המוצר מהווה פינוק אמיתי לשפתיים בכל יישום, במיוחד במקרה של שפתיים יבשות. גם במוצר זה מומלץ להשתמש לפחות פעמיים ביום במשך 8 שבועות, לבדו או כבסיס לשפתון.


Lip Scrub – שפתון פילינג, המקלף בעדינות תאי-עור מתים מהשפתיים ומחליק אותן בזכות מיקרו-גרגירי סוכר שמכילה הפורמולה שלו לצד רכיבי לחות שונים. לאחר השימוש השפתיים נותרות רכות וחלקות ללא תחושת שמנוניות.


Lip Oil Stick – מוצר מושלם לשימוש אחרי פילינג, שמותיר את השפתיים רכות, מבריקות וסקסיות באופן טבעי. מדובר בשמן שפתיים המגיע במרקם גבישי ושקוף, מועשר בתערובת של אסטרים ושמנים בעלי תכונות הזנה חשובות. המוצר מוצע בגוון אחד בלבד:

·       French Kiss


Lip Gloss Ultra-Sexy Volume Effect – ליפ גלוס המבטיח אפקט תלת-מיימדי מרהיב לשפתיים עם ברק עשיר. הפורמולה שלו כוללת רכיבי לחות והזנה עשירים, מבלי להותיר תחושה דביקה או לא נוחה. כבר מהמשיחה הראשונה השפתיים נראות מלאות ועסיסיות ומתקבלת תחושת עקצוץ קלה בדקות הראשונות, המעידה על פעולת ניפוח השפתיים.

הליפגלוס מוצע ב-6 גוונים עדינים שונים:

·       001 Audacious Nude – בז' עדין
·       002 Provocative Nude – ורוד ניודי
·       003 Flirty Pink – ורוד רענן


·       004 Sexy Apricot – ורוד לוהט
·       005 Attractive Coral – קורל
·       006 Sensual Fuchsia – ורוד פוקסיה


הקולקציה הושקה ממש בימים אלו באיטליה והיא זמינה כרגע באתר האונליין של המותג שם. בהמשך היא תגיע גם לנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails