יום ראשון, 3 במאי 2020

Essence Bronzed This Way Summer 2020 Collection

קיץ 2020 אוטוטו כבר כאן ולקראתו מציע מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" את Bronzed This Way - קולקציה שלמה של מוצרים לעיניים, פנים וגוף שיעניקו לעור מראה שזוף וזוהר.



הקולקציה שואבת השראה משקיעות חמות ביבשת אפריקה והיא כוללת גוונים חמים ומנצנצים, שמלבישים את העיניים, הפנים והגוף בגווני זהב וברונזה- גוונים שיועצמו לצד גוון עור שזוף.

האוסף בנוי מפלטת צלליות עם צבעים חמים וחושניים, ברונזרים ססגוניים עם גימור מבריק או מאט, שמן גוף פנטסטי עשיר במיקרו חלקיקי ברונזה וזהב ואפילו מברשת פנים מעוצבת בצורת מניפה וסט קעקועים זמניים עם אפקט מטאלי.



קבלו מבט מקרוב על כל אחד מהמוצרים:

Bronzed This Way Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 10 גוונים על סקלת הזהב, ברונזה ונחושת. הצלליות מוצעות בגימור מאט או מבריק ומאפשרים יצירת מיגוון רחב של מראות איפור, החל ממראה יומיומי עדין ועד מראה ערב זוהר במיוחד.

הגוונים שבפלטה הם:
·       חול מאט
·       זהב צהוב עז מטאלי
·       ברונזה מוזהב מטאלי
·       צהוב חרדל מאט
·       זהב עתיק מטאלי
·       חום בינוני מאט
·       ענבר מאט
·       ורוד עתיק מאט
·       חום מוזהב מנצנץ
·       חום ורדרד מטאלי



Bronzed This Way Baked Bronzy Blush – ברונזר היילייטר עם גימור מבריק עדין הודות למרקם האפוי שלו. מיועד להעניק לעור גוון שזוף וזוהר מאד.


Bronzed This Wat Matt Bronzer – ברונזר בגימור מאט, המורכב משילוב של שלושה גוונים שונים בצורת הדפס של פרוות נמר. הברונזר מיועד להעניק לעור הפנים נגיעה של גוון שזוף עדין וטבעי, והוא מוצע בשני גוונים:

·       01 Cat'ching The Sun – מיועד לגוון עור חיוור
·       02 Roar'ing Sun – מיועד לגוון עור בינוני-כהה



Bronzed This Way Shimmering Body Oil – שמן גוף, המעניק לעור גימור שימרי מוזהב. מושלם לשימוש על איזור הדקולטה והכתפיים, זרועות ורגליים. כמו כן, הפורמולה שלו מכילה רכיבים לחותיים מזינים, המטפחים את העור ומזינים אותו, ויש לו ניחוח עדין של קוקוס.


Fan Brush – מברשת פנים גדולה, בעלת סיבים רכים, הגזורה בצורת מניפה. אידיאלית להנחת ברונזר על עצמות הלחיים ואזורים גבוהים אחרים בפנים.


Bronzed This Way Temporary Body Jewelry Tattoos – סט קעקועים זמניים בדוגמת עיטורים שבטיים והדפסים של חיות. העיטורים מגיעים בגוונים מטאליים, שנראים נפלא על גוון עור שזוף.


הקולקציה תושק במספר מדינות ברחבי העולם החל מאמצע מאי 2020. לפי שעה, אין לי מושג אם ישראל נכללת בין המדינות הללו ואם כן, סביר להניח שההשקה אצלינו תתבצע במועד מאוחר יותר (כמו תמיד...).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails