יום שני, 25 במאי 2020

Estee Lauder Pure Color Love Cooling Highlighter


"אסתי לאודר" השיקה החודש באמצעות חשבון האינסטגרם שלה את Pure Color Love Cooling Highlighter – היילייטר חדש ומסקרן, בעל מרקם קופצני, שמעניק הרגשת רעננות לעור.



לאחרונה, בעקבות משבר הקורונה, מותגים רבים בעולם עברו להשיק את מוצריהם באמצעות אפליקציית רכישה מיוחדת באינסטגרם, במקום ו/או במקביל לאתרים המסחריים הרגילים שלהם. גם "אסתי לאודר" השיקו ב-12 במאי את ההיילייטרים החדשים, שהיו זמינים לראשונה, באופן בלעדי, לעוקבים שלהם בארה"ב. ימים אחדים לאחר מכן הם הפכו להיות זמינים גם באתרים המסחריים של המותג ברחבי העולם.


ה- Pure Color Love Cooling Highlighter הינו היילייטר במרקם ג'ל-באלם בצורת כיפה, שניתן להניחו ישירות על העור ולמזג אותו באמצעות האצבעות, מברשת או ספוגית. הוא מעניק לעור מראה קורן בריא, כאילו מבפנים, עם גימור פנינתי. הפורמולה שלו עשירה ברכיבי לחות (בעיקר המון מים), שמעניקים הרגשה רעננה וקרירה לעור.


ההיילייטר החדש מיועד לשימוש על עצמות הלחיים, הרקות, מצח, גשר האף וקשת הקופידון בשפתיים והוא מוצע בארבעה גוונים שונים, שכל אחד מהם יפה יותר מהשני:

·       Moon Pearl – שמפניה חיוורת
·       Sultry Shine – זהב בהיר



·       Gold Beam – זהב חם
·       Bronze Beam – ברונזה חמה



כל אחד מהגוונים מגיע באריזה מטאלית מוזהבת עם מכסה שקוף.


כאמור, ההיילייטרים החדשים של "אסתי לאודר" הושקו בימים אלו והם זמינים אונליין במספר מדינות ברחבי העולם. לפי שעה, לא ידוע לי מתי (ואם בכלל) הם יהיו זמינים גם בישראל.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails