יום שני, 25 במאי 2020

Pupa Summer Escape Summer 2020 Collection


"פופה" מציגה את Summer Escape - קולקציית איפור לקיץ 2020, המורכבת מגוונים חמים וחושניים בהשראת שקיעות קיציות יפייפיות, לצד גוונים קרים המזכירים את עומקי הים.



הקולקציה מתבססת, למעשה, על שלושה גווני מפתח: אדום, כתום וקורל – שלישיית גוונים כרומטית, שמזכירה את השקיעות בימי הקיץ. במקביל לגוונים הדומיננטיים הללו, ניתן למצוא גם גוונים של ברונזה וחום חם, שמזכירים קרקעות חמות במקומות שטרם נחקרו, וכחול ים טהור של מים קרירים ונעימים.


בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

Intense Matt Eyeshadow – צללית בודדת בעלת מרקם קרמי עם גימור מאט, הניתנת לשימוש יבש או רטוב. הפורמולה של הצללית כוללת תערובת שמנים, שעוות ושרפים, המבטיחה עמידות במים וזיעה ויוצרת שכבת צבע דקה ועמידה מאד:

·       001 Terracotta Lover – חול חם


Metallic Eyeshadow – צללית בודדת בעלת מרקם עשיר אבל קליל, שניתן לטשטוש ומיזוג בקלות הודות לפורמולה שכוללת שעוות שונות. כמו כן, הצללית כוללת תערובת פנינים בגדלים שונים, שמעניקה לה גימור מתכתי רב-מימדי. בנוסף, הצללית בעלת יכולת הצמדות גבוהה מאד לעפעף והיא עמידה לזמן ארוך.

·       001 Metallic Dream – ברונזה מוזהבת


Extreme Kajal Eye Pencils – עפרון עיניים קרמי עשיר בפיגמנט, המבטיח שרטוט אחיד וקל, בעל גוון עשיר ואחיד ועמידות ארוכה. הפורמולה שלו כוללת תערובת שמנים ושעוות המבטיחה גימור חלק מאד ויכולת טשטוש גבוהה. העפרון מוצע בקולקציה בשני צבעים שונים:

·       007 Ultramarine – כחול עמוק
·       008 Midnight Blue – כחול ג'ינס


Marbled Bronzer – ברונזר אפוי בעל גימור מואר ומרקם משיי וקליל, המעניק לעור מראה שזוף וזוהר.


Lip Dream Lipstick – שפתון נוזלי, המשלב ברק של גלוס עם גוון עשיר. הפורמולה שלו כוללת פיגמנטים עשירים המבטיחים כיסוי גבוה כבר מהמריחה הראשונה. פולימר מיוחד מעניק למוצר מרקם גלוסי והגדרה מושלמת לשפתיים מבלי להימרח או לזלוג. בקולקציה ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·       001 Orange Passion – קורל כתמתם
·       002 Red Desire – אדום תות
·       003 Cherry Juice – דובדבן כהה


Lasting Color Gel – לק מבריק במיוחד ועשיר בפיגמנט. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       001 Orange Passion – קורל אדום-כתמתם
·       002 Red Desire – אדום תות
·       003 Cherry Juice – דובדבן כהה


הקולקציה הושקה בימים אלו בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails