יום שני, 31 באוגוסט 2020

הזמרת רוסליה היא שגרירת ויוה גלאם החדשה

מותג האיפור MAC חוגג 26 שנה להיווסדותה של קרן "Viva Glam"  עם שגרירה חדשה – הזמרת הספרדיה והכוכבת הבינלאומית רוסליה (Rosalía). רוסליה, שמחזיקה באמתחתה פרס גראמי, תוסיף כעת למדף התצוגה שלה גם את VG26 – שפתון חדש, במהדורה מוגבלת, בסדרת "ויוה גלאם".



השפתון החדש, שמציין 26 שנות נתינה בחזרה לקהילה של MAC Viva Glam, הינו בגוון אדום לוהט בגימור מאט בהשראת מוזיקת הפלמנקו, המקצבים האורבניים ואתוס פמיניסטי. כל ההכנסות ממכירתו יוקדשו לקרן "ויוה גלאם", שמסייעת לנפגעי הנגיף VIV או AIDS ולהבטחת "עתיד בריא וזכויות שוות לכל.



רוסליה התלהבה מאד מהגוון החדש של השפתון ותארה אותו כחוסך זמן לשגרת היופי שלה בבוקר: "כשאין לי הרבה זמן, אני תמיד משתמשת בשפתון אדום. 'רובי וו' הוא אחד המועדפים עלי, אז שילוב של זה עם הגוון VG26 שלי תואם בצורה מושלמת לגוון העור שלי... אם יש לי זמן, אני גם ממלאה את הגבות שלי," היא אומרת.



לדברי בלטאסר גונזלס פינל (Baltasar González Pinel), מנהל אמני האיפור של מאק העולמית, "הכריזמה, האנרגיה והעוצמה המדהימים של רוסליה הם ההתגלמות המושלמת של האדום התוסס והרווי הזה. האמנות של רוסליה, ששורשיה בריקוד הפלמנקו, מערבבת ז'אנרים ורגשות – היא לוקחת סיכונים, היא מלאה בנדיבות, זו הברקה טהורה... היא מגלמת תשוקה, אומץ ומקוריות שמעניקים השראה."

רוסליה מצטרפת לנבחרת מרשימה ביותר של שגרירים ושגרירות "ויוה גלאם" כמו מיילי סיירוס, אריאנה גרנדה, סיה, פמלה אנדרסון ורו-פול (שהיה, למעשה, השגריר הראשון).



מאז שהוקמה קרן "ויוה גלאם" ב-1994, בשיאה של מגפת האיידס, 100% מההכנסות בגין מכירת השפתונים בסדרת "ויוה גלאם" נתרמו ישירות לאירגונים התומכים באנשים שנפגעו מהמגיפה העולמית או שהושפעו מכך בצורה זו או אחרת. מאז ועד היום ממשיכה הקרן לחולל שינוי משמעותי בחייהם של אנשים החיים ומתמודדים עם נגיף ה- AIDS/HIV.

"לתת זה להיראות טוב! אני גאה לשמש כפנים של קמפיין VIVA GLAM 26 ולהוביל מטרה של הכלה, תמיכה באינדיבידואליות ותרומה של 100% ללא פשרות," אמרה רוסליה כאשר נשאלה מדוע החליטה להפוך ל"מאקטיביסטית".



לדברי ג'ון דאמסי, נשיא קרן ויוה גלאם ונשיא קבוצת החברות אסתי לאודר: "אנו יותר מגאים לאחד כוחות עם רוסליה המדהימה, שתוביל השנה את קמפיין VIVA GLAM לרמות חדשות. מלבד קולה האפי והסגנון הנחשק שלה, רוסליה מחויבת מאוד לשיפור חייהם של אנשים החיים עם HIV / איידס ברחבי העולם, במיוחד אוכלוסיות פגיעות  כמו  נשים, ילדות וקהילת הלהט"ב."

את שפתון "ויוה גלאם" בגוון VG26 (אדום כתום בולט, מאט) ניתן יהיה להשיג בחנויות ובאתר MAC החל מה-24 בספטמבר 2020.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails