יום שלישי, 11 באוגוסט 2020

מייגן דיי סטליון היא שגרירת היופי החדשה של רבלון

הראפרית העולה מייגן דיי סטליון (Megan Thee Stallion) היא שגרירת היופי החדשה של מותג היופי האמריקאי "רבלון" (Revlon). מייגן מצטרפת לנבחרת הדוברות הנוכחיות של המותג, שמונה, בין השאר, את השחקניות גל גדות, סופיה קרסון, ג'סיקה יונג והדוגמניות אשלי גרהאם, אדווה אבואה ואניולה אביורו.


מייגן תמלא את תפקידה כדוברת המותג ברחבי פלטפורמות המדיות החברתיות השונות, כבר מהחודש הנוכחי ובהמשך: "תמיד העליתי לעצמי את הרף בכל מה שאני עושה, אבל להיות עכשיו שגרירת המותג 'רבלון' זה מרגיש כמו רמה חדשה לגמרי," היא אומרת ומוסיפה: "בעיניי, המותג 'רבלון' מייצג גם יופי וגם חוזק נשי ואני נרגשת לעזור להגדיר מה זה אומר לדור חדש של נשים."

יש לציין, כי 'רבלון' היתה מותג היופי הראשון שהשתמש בדוברות בעלות עור כהה ומידות גדולות. עם זאת, סילביה גלפו (Silvia Galfo), נשיאת המותג העולמית, טוענת שהמינוי של מייגן לא נעשה בשום אופן בעקבות ההפגנות האחרונות של Black Lives Matter. "מייגן היא בעלת כשרון יוצא דופן ואנחנו יודעים שהיא רק תמשיך לעלות לגבהים חדשים. כשפנינו אליה לראשונה לפני שנה, בעניין השותפות בינינו, נמשכנו לביטחונה ושאיפתה העזה כמו גם הכח שלה 'לא לשמור כלום בבטן'. היא אוהבת להתבטא באמצעות איפור ומהווה השראה מתמדת למעריציה בכל מה שקשור לחיות עם אומץ. זו האותנטיות והרוח הלא מתנצלים שאנחנו מעריצים ואנחנו נרגשים מאד לקבל אותה למשפחת רבלון."

ההודעה על המינוי החדש של מייגן מגיעה בסמוך לשחרור השיר חדש של הזמרת קארדי בי, בהשתתפותה של מייגן. הוידיאו קליפ הנועז למדי שהעלו השתיים צבר מעל ל-67 מיליון צפיות בתוך פחות משבוע ימים. אגב, בקליפ הנ"ל מופיעה מייגן במראות איפור מהממים, אותם יצרה בעצמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails