יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

דייסון משיקה את Dyson Corrale

חברת "דייסון" משיקה בישראל את Dyson Corrale - מחליק שיער נחשק, שמבטיח לשנות את חויית השימוש.


אחרי ההצלחה המסחררת של מייבש השיער פורץ הדרך Supersonic שהושק לראשונה בשנת 2018, ומעצב השיער Airwrap, היה זה רק עניין של זמן שגם מחליק שיער יצטרף לחבורה. ואכן, במרץ 2020 הציגה החברה את מחליק השיער Dyson Corrale, המבוסס על פטנט ייחודי, שמשנה לחלוטין את חוויית השימוש. כעת הוא מגיע גם אלינו, לישראל.




הרעיון שעומד מאחורי חברת "דייסון" הוא לעצב מחדש מכשירי חשמל מגושמים ולהפוך אותם לקלים יותר לשימוש. מחליק השיער הקלאסי הוא אחד מהם. אמנם במהלך השנים הוא הפך להיות דק וקל יותר, אבל לא הרבה השתנה בו מאז. הוא עדיין בנוי משני לוחות גיהוץ מוצקים ולוהטים, אותם יש להדק על השיער כדי להחליק אותו. יש לציין, שמדובר במכשיר שבדרך כלל גורם את הנזק הגדול ביותר לשיער, כך ש"דייסון" חיפשו גם דרך להפוך את פעולת ההחלקה לבטוחה יותר לשיער.

לשם כך השקיע המותג 25 מיליון ליש"ט במחקר ופיתוח וערך למעלה מ-600 שעות של ניסוי עם למעלה מ-800 משתמשים מחמש מדינות שונות בעולם. התוצאות: מחליק שיער שמבטיח לא רק לחתוך את הנזק לשיער בחצי, אלא גם לקצר את משך הזמן שלוקח להחליק את השיער.

מה שמייחד את המחליק של "דייסון" הן הפלטות שלו. בניגוד למחליקים מסורתיים הכוללים פלטות נוקשות וקשיחות, לדייסון קורל יש לוחות מתכת גמישות מאד, המורכבות משש מתכות שונות וכוללות גם קצוות טורמלין, המסייעים בהפחתת הסטטיות. בנוסף, הפלטות מכויילות כדי להסגר באופן מדוייק על רוחב של קצוות שיער אנושי (שהוא 65 מיקרון, למקרה שתהיתם).



העבודה על תכנון ועיצוב מכשיר הדייסון קורל התחילה בכך, שמהנדסי "דייסון" ניסו לברר מה בדיוק גורם למחליקים הקונבנציונאליים להיות כל-כך מזיקים לשיער והגיעו למסקנה, שהכל מסתכם למעשה בלוחות עצמם. כאמור, באותם מחליקים ישנם בדרך כלל לוחות נוקשים וכאשר מהדקים אותם על קצוות שיער, כל הלחץ והחום מתמקדים רק במרכזה, בחלק העבה יותר שלה. צידיה של קצוות השיער אינם מקבלים כמעט חום או לחץ, מה שאומר שיש צורך לעבור על אותה קצוות שיער מספר פעמים על-מנת להחליק אותה לחלוטין. בצורה זו השיער נחשף לחום עודף, מה שעשוי להחליש אותו ולפגוע בברק שלו. כאשר הלוחות הם גמישים, הן המתח והן החום מפוזרים באופן שווה לכל אורך השיער, כך שאנו נזקקים לפחות מעברים עליה וחשוב מכך- לפחות חום כדי לקבל קצוות שיער חלקה. 

מלבד הפחתת נזקי החום, הדייסון קורל יוצר גם פחות נזק מכני. לא רק שהלוחות הגמישים "נכרכים" סביב השיער ומעניקים שליטה רבה יותר, גם הציפוי שלהם עשוי מסגסוגת נחושת מנגן, שמפחיתה את החיכוך ומאפשרת לשיער להחליק בקלות בין שני הלוחות.

כמו הדור החדש של שואבי האבק של החברה, גם הדייסון קורל הוא אלחוטי! המחליק מצוייד בסוללת ליתיום-יון 4 תאים וכשהוא טעון לחלוטין הוא מספק 30 דקות עבודה ללא כבל. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם במצב היברידי על-ידי חיבור הכבל המגנטי (שמסוגל להסתובב 360 מעלות, כך שאינו מפריע במהלך השימוש במחליק). חשוב לציין, כי גם הטעינה עצמה לא אורכת זמן רב – בתוך 40 דקות הסוללה תטען ב-90 אחוזים, וטעינה מלאה מושגת אחרי 70 דקות בסה"כ. אגב, המכשיר מגיע עם בסיס טעינה ארגונומי, המאפשר הצבה נוחה של המחליק תוך כדי עיצוב השיער.







מחליק הדייסון קורל מתאים לכל סוגי השיער והוא מציע שלוש דרגות חום: 165 מעלות, 185 מעלות ו-210 מעלות. כמובן שבחירת רמת החום במחליק תלויה בעיקר בסוג שיער המשתמשת – ככל שהמרקם שלו עבה יותר, היא תזקק לחום גבוה יותר. בחברה טוענים, שבגלל הלוחות הגמישים שלו, החום מרוכז יותר ואין צורך להשתמש בחום גבוה מידי. כמו כן, יש תקשורת מתמדת בין חיישן הפלטינה במחליק והלוחות שלו. החיישן מודד את הטמפרטורה 100 פעמים בשניה בכדי להבטיח שהלוחות יישארו בטמפרטורה קבועה על פני השטח כולו ולא יתחממו מידי. מהנדסי דייסון מצאו, כי בעוד שלרוב המחליקים הקיימים יש הגדרת טמפרטורה, בזמן אמת טמפרטורת הלוחות יכולה להשתנות באופן משמעותי.



אגב, למחליק דייסון קורל יש גם מצב טיסה, המבטיח שהמכשיר עומד בתקני טיסה וכי ניתן לארוז אותו עם כבודת היד שעולה למטוס. כמו כן, הוא מצוייד בנרתיק חסין חום, המאפשר לאחסן אותו בתוכו מייד לאחר השימוש.



הדאון היחיד במחליק הדייסון קורל נעוץ במחיר היקר שלו – 2,290 ₪ (מחיר השקה מיוחד: 2,190 ₪ עד סוף ספטמבר 2020). המחיר כולל שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.

את הדייסון קורל ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, באתר החברה, בסניפים נבחרים של רשת אפריל, א.ל.מ, סופר פארם ובדיוטי פרי טאצ' איט.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails