יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

LANCOME Holiday 2020 Makeup Collection (הצצה ראשונה)

עוד לא הספקנו לסקור את קולקציות הסתיו של המותגים השונים וכבר מתחיל לזרום מידע על קולקציות החגים. אחת מהן היא קולקציית החגים של מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" – קולקציה קטנה עם אריזות נחשקות ביותר.


כוכב הקולקציה הינו, ללא ספק, ה- Rose Highlighter – היילייטר (מהדורה מוגבלת), בגוון לבן שלג, שיוצר מראה של עור זוהר ושקפקף. ההיילייטר מגיע באריזת קומפקט מרהיבה עם תבליט בצורת ורד (הסמל האייקוני של המותג).


עוד בקולקציה:

La Rose Eyeshadow Palette – פלטת צלליות (מהדורה מוגבלת), הכוללת 9 גוונים בגימורים שונים. הפלטה כוללת גם אפליקטור קטן להנחת הצלליות וגם היא ארוזה באריזה מרהיבה.


L’Absolu Rouge Lipstick – השפתון האייקוני של המותג מגיע באריזה חגיגית, שמזכירה שלג מנצנץ. השפתון מוצע בקולקציה בארבעה גוונים – על שניים מהם מופיע תבליט של ורד והגימור שלהם מנצנץ. שני הגוונים האחרים מציעים מרקם קרמי חלק:

·       C196 Crystal Flame – כתום מנצנץ

·       C525 Crystal Sunset – אדום מנצנץ


·       R473 – אדום רובי קרמי

·       R274 – בז' קרמי


כמו בכל שנה, יציע המותג גם מארז מיוחד לחגים (Christmas Coffret), שיכלול מיגוון מוצרי איפור וטיפוח בגדלים שונים, והכל במחיר משתלם במיוחד.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך סוף אוקטובר – תחילת נובמבר 2020. כאמור, מדובר במידע ראשוני וחלקי בלבד. ברגע שאקבל עדכונים, אדאג כמובן לעדכן גם אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails