יום שני, 2 בינואר 2023

MAC Cosmetics Hyper Real™ High-Performance Skincare

"מאק קוסמטיקס" מציגים את MAC Cosmetics Hyper Real™ High-Performance Skincare – סדרת טיפוח חדשה, המבוססת על תמצית אדמונית יפנית נדירה, שמאזנת את גוון העור ומשפרת באופן ניכר את זוהר העור לאורך זמן.


מותג הקוסמטיקה MAC ידוע בעיקר בזכות מוצרי האיפור הצבעוניים שלו. כעת, נראה שהוא מנסה לבסס את עצמו גם בתחום הטיפוח, כשהמטרה היא שלפחות 30 אחוז מלקוחות האיפור של המותג ישתמשו גם במוצרי הטיפוח שלו בשלוש השנים הקרובות.

המותג, שנמצא בבעלות קבוצת החברות של אסתי לאודר, מציג לראשונה את Hyper Real - סדרת טיפוח חדשה עם הבטחה "לביצועים גבוהים". סדרה זו נועדה לשפר בו-זמנית את העור ואת האיפור שיונח מעליו.

זהו, כמובן, לא המיזם הראשון של MAC בתחום טיפוח העור – בליין שלו קיימות כבר סדרות כמו Prep&Prime (הכוללת פריימר, פודרה וספריי קיבוע) ו- Lightful C3 (הכוללת מוצרי ניקוי ומים מיסלריים שנמכרים בעיקר במדינות אסיה). אבל עד כה, למוצרי הטיפוח של המותג היה יותר תפקיד "תומך" במוצרי האיפור. כיום, נושא הטיפוח תופס את מרכז הבמה, כאשר הלקוחות משקיעים יותר בשגרת הטיפוח שלהם.





הסדרה החדשה כוללת מיגוון של מוצרים שונים:

Hyper Real Serumizer Skin Balancing Hydration Serum – מוצר היברידי המשלב סרום עם קרם לחות, שתפקידו לאזן את הלחות, לחדש את מרקם העור, לחזק את מחסום ההגנה שלו ולהפוך אותו לקנבס רך עם זוהר מואר מבפנים. מיועד לשימוש עם או בלי איפור.

הפורמולה שלו מופעלת על-ידי קומפלקס Pro-4 Power Infusion Matrix™, הכולל תמצית אדמונית יפנית גמישה ונדירה, ניאצינמיד לעידון העור, חומצה היאלורונית שמעניקה לחות ונפח וסרמידים משקמים כדי לספק תוצאות מיידיות וארוכות טווח. כמו כן, הפורמולה מועשרת בחלקיקי פנינים עדינים במיוחד, שמפזרים את האור ומעניקים לעור מראה זוהר בריא.



Hyper Real Skincanvas Balm™ Moisturizing Cream – קרם לחות המעניק לחות עמוקה לעור ומחליק אותו באופן מיידי ולאורך זמן. הקרם קל משקל, נספג במהירות, מחזק ומגן על העור. הוא מרגיע ומונע גירויים, מעניק לחות למשך 24 שעות כדי לחשוף עור גמיש ורך עם זוהר בריא.

בנוסף לקומפלקס ה- Pro-4 Power Infusion Matrix™, כוללת הפורמולה שלו גם חמאות מנגו ואבוקדו המסייעות לרכך את העור ולהזין אותו.



Hyper Real Fresh Canvas Cleansing Oil – שמן ניקוי המסיר בעדינות אך ביעילות איפור עיקש ולכלוך ומרכך את העור. הוא מסיר את הלכלוך מבלי להשאיר שאריות שמנוניות או תחושת יובש ומתיחות.

פורמולת המוצר כוללת תמצית אדמונית יפנית גמישה ונדירה, שמני צובאקי, חוחובה וזרעי חמניות וויטמין E. השמן בטוח לעור ועיניים רגישים, אינו גורם לפצעים או לסתימת נקבוביות והוא מיועד לכל סוגי העור, כולל עור שמן.



001 Serum + Moisturizer Brush – מברשת סינתטית המיועדת לשימוש עם מוצרי טיפוח. המברשת הינה בצורת כיפה אלכסונית ויש לה זיפים חלקים וצפופים, שעוצבו לחבק את העור למריחה וספיגה מדוייקת. היא מעסה ברכות מוצרים כמו סרום, קרם ובאלם מבלי להותיר סימנים בעור ומכינה אותו לאיפור שיונח עליו. כמו כן, היא מבצעת מיקרופילינג עדין לעור ורדרד זוהר ורענן באופן טבעי. המברשת עוצבה ופותחה בשיתוף פעולה עם מאפרי המותג.



הסדרה החדשה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם ואונליין החל מינואר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails