יום שני, 9 בינואר 2023

Olaplex No 4D Clean Volume Detox Dry Shampoo

מותג מוצרי השיער הפופולרי "אולפלקס" מרחיב את פורטפוליו המוצרים שלו עם Olaplex No 4D Clean Volume Detox Dry Shampoo – השמפו היבש הראשון של המותג.


השמפו היבש החדש מתואר כ"שמפו לשיער בריא" והוא מיועד להאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה, תוך הענקת נפח לשיער באמצעות מרכיבים התומכים בקרקפת בריאה ושיער שנראה ומרגיש כאילו הרגע נחפף.



הפורמולה החדשנית של השמפו היבש מנקה ביעילות רעלים מהקרקפת, סופחת שומנים ואינה משאירה שאריות אבקה, יובש או מראה שיער עמום. היא מנקה נקבוביות ומנטרלת ריחות ומזהמים סביבתיים.

בין המרכיבים שבפורמולה ניתן למצוא עמילן אורז אוורירי שאחראי על ספיחת השומן העודף, וכן מרכיבים פעילים מרגיעים אחרים, שמותירים את הקרקפת רגועה וללא גירויים. השיער נותר רך ונראה מבריק ורענן.



השמפו מגיע בבקבוק ספריי. לפני השימוש יש לנער היטב את הבקבוק, להפריד את השיער למקטעים/שבילים ולרסס את השורשים ממרחק של 15-20 ס"מ. ממתינים כ-30 שניות ולאחר מכן מעסים את החומר אל תוך הקרקפת.



יש לציין, כי השמפו מתאים לכל סוגי השיער ובטוח לשימוש גם על שיער צבוע. הוא נטול פארבנים, סולפטים ופתלטים. כמו כן, הוא נטול אכזריות וידידותי לצמחונים.




השמפו היבש החדש של "אולפלקס" יהיה זמין לרכישה החל מסוף ינואר 2023 בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם. טרם ידוע לי מתי הוא יהיה זמין גם אצלינו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails