יום שבת, 28 בינואר 2023

Natasha Denona Love Face Palette (הצצה ראשונה)

לקראת הוולנטיינ'ס דיי, משיקה המאפרת ובעלת מותג האיפור שנושא את שמה, נטאשה דנונה, את Natasha Denona Love Face Palette – פלטת פנים חדשה.


הפלטה שתושק בקרוב, כבר הספיקה לעורר סקרנות רבה ברחבי הרשת בשבועות האחרונים. היא זהה בעיצוב ובקונספט לפלטת ה- Glam Face, שהושקה לפני יותר משנה, רק שהפעם היא מגיעה בגוונים ורודים רומנטיים ועם אריזה ורודה, כמובן.

הפלטה הרב-שימושית החדשה כוללת חמש צלליות חמאתיות עשירות בפיגמנט, בשילוב עם סומק קרמי והיילייטר, ומאפשרת יצירת מראה זוהר, רענן ורומנטי, הן ליום והן לערב. יש לציין, כי הגוונים בפלטה מזכירים את אלו שנכללו בפלטות הצלליות Love מ-2020 וה- Mini Love מ-2021 והושקו גם הן לרגל יום האהבה הבינלאומי.



הצלליות בפלטה מגיעות בגימור מאט קרמי ומטאלי, לצד פורמולה מטאלית מנצנצת, שעושה את הופעת הבכורה שלה בגווני ויטאג' ורודים. הסומק הוורוד טופי כולל מרקם רענן וקופצני, עם כיסוי הניתן לבניה. הוא מעניק ללחיים אפקט זוהר בריא ומשתלב בצורה מושלמת את ההיילייטר בגוון שמפניה בעל המרקם של ג'ל-פודרה, שמאיר את הפנים בזוהר זהוב:

·         Cream Blush – סומק קרמי בגוון וורוד סאטן בוהק

·         Dream Glow – היילייטר בגוון שמפניה מוזהב

·         Esmè – צללית בגוון ורוד פוקסיה מאט

·         Juliette – צללית בצבע ורוד בהיר מאט

·         Aiko – צללית בגוון שזיף מאט

·         Affinity – צללית ורודה מטאלית מנצנצת

·         Giddy – צללית בגוון ורוד מאובק מאט



לפי שעה, טרם ידוע מועד ההשקה הרשמי של הפלטה, אבל על-פי ההשקות בשנים הקודמות נראה שזה יקרה בתחילת פברואר 2023. בכל אופן, אשתדל לשוב ולעדכן ברגע שיפורסמו הפרטים הרשמיים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails