יום ראשון, 17 בינואר 2021

Natasha Denona Love Cheek Duo & Mini Love Palette Spring 2021

לקראת הוולנטיינ'ס דיי (יום האהבה הבינלאומי) 2021 משיקה המאפרת ובעלת מותג האיפור הנושא את שמה, נטאשה דנונה, אוסף מוצרים נחשק, הכולל פלטת צלליות מיני, פלטת פנים ושפתון – כולם בגוונים ורודים רומנטיים.


Natasha Denona Love Cheek Duo – פלטה רומנטית בהשראת קולקציית Love של המותג, המשלבת סומק קרמי בגוון ורוד נחשק ביותר, שהושק בזמנו בפלטת "דריה" (Diamond & Blush Glow), יחד עם גוון חדש של ההיילייטר האייקוני Highlighting Impact Powder – כרום ורדרד חם, שמשתנה מוורוד לשמפניה. בעוד שהסומק כולל אותה פורמולה עשירה, קרמית ופיגמנטית מוכרת ואהובה, ההיילייטר מתגאה במרקם במרקם פודרה-ג'ל שמעניק זוהר אולטימטיבי.

על ההיילייטר מופיעה הטבעה של לבבות קטנים ומקסימים. כמו כן, על גבי אריזת המוצר ישנו נוזל גליטרי המכיל תפזורת של לבבות מנצנצים, שנעים עם כל תזוזה של הפלטה.




Natasha Denona Mini Love Palette – פלטת צלליות מיני, המשלבת חמש מהצלליות האייקוניות של נטאשה בגימורים של מאט קרמי, מטאלי ודואוכרום ליצירת מספר רב של מראות איפור – החל ממראה נועז ומעושן ועד רך וחושני – שיתפסו את מבטו של כל מעריץ.




שמות הצלליות בפלטה:

·         You

·         Are

·         My

·         True

·         Love



I Need a Nude Lipstick – שפתון בעל פורמולה קרמית קלילה עם גימור זוהר רך:

·         Amorosa – ניוד ורוד סגלגל חם





האוסף הושק ממש היום, באופן בלעדי, בבית הכלבו "הרודס" באנגליה, וכבר שתי הפלטות אזלו מהמלאי. מקווה שגם אצלינו יושק בקרוב האוסף היפה הזה.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails