יום רביעי, 13 בינואר 2021

MAC x Harris Reed Collaboration

מותג הקוסמטיקה MAC משיק קולקציית איפור חדשה, שנוצרה בשיתוף פעולה עם מעצב האופנה האריס ריד (Harris Reed), ומגיעה באריזות יפייפיות בעיצוב מיוחד.


האריס ריד, חציו ממוצא אנגלי וחציו האחר אמריקאי, הינו מעצב אופנה א-מיגדרי בן 24, העומד מאחורי כמה מהרגעים האופנתיים ביותר של תרבות הפופ בשנת 2020. סלבריטאים רבים חובבים את עיצוביו, ביניהם הארי סטיילס (Harry Styles), סולנג' נואלס (Solange Knowles) וטרוי סיוון (Troye Sivan).



שיתוף הפעולה עם MAC ברא קולקציית איפור קטנה, המונה 4 פריטים בלבד: פלטת צלליות, פלטת שפתונים, פלטת פנים ועפרון עיניים. הקולקציה חוגגת לא רק את האסתטיקה הוויקטוריאנית-פוגשת-זוהר-רוקיסטי, אותה הביאו ריד לעולם האופנה, אלא גם מסר של נזילות, הכללה וקבלה שמניעים את עבודתם (מאחר וריד הינו א-מיגדרי, הוא מעדיף שיתייחסו אליו עם כינויי הם/אתם).



את ההשראה ביצירת האוסף הם שאבו מדמויות מוזיקליות כמו דיוויד בואי ומיק ג'אגר והשתמשו בפלטת צבעים בהשראת ציורי הרנסנס, שזהב הוא הצבע הבולט בהם. "אני רוצה שהאוסף הזה יוצג בפני אנשים ממינים, גזעים ועדות שונים, וזהב הוא צבע כל כך אוניברסלי כי זה מתאים לכל אחד," אומרים ריד.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

MAC x Harris Reed Lipstick x 3: From Harris With Love Lipstick Palette – פלטה הכוללת 3 גווני שפתונים בגימור סאטן: שזיף כהה, אפרסק ניודי וקורל בוהק. את שלושתם ניתן להניח (ולטשטש) גם על העפעפיים והלחיים, כצלליות או סמקים קרמיים.



MAC x Harris Reed Eye Shadow x 9: Fighting for the Beauty of Fluidity – פלטה הכוללת תשע צלליות בגימורים שונים. בין הגוונים בפלטה ניתן למצוא שילוב של טורקיז בוהק עם גווני זהב מטאליים המזכירים גלאם רוקיסטי של שנות ה-70, לצד גוונים ורודים רכים המזכירים את התקופה הויקטוריאנית. גוונים אלו חביבים במיוחד על ריד, כשהם מאפרים את עצמם.



MAC x Harris Reed Cream Colour Base x 2: Embrace Your Duality Palette – פלטת פנים, הכוללת שתי גוונים קרמיים רב-תכליתיים (Cream Color Base) בצבעים של זהב בוהק ואדום-ורדרד כהה.



MAC x Harris Reed Eye Kohl – עפרון עיניים בגוון חום ברונזה עם ברק מוזהב



הקולקציה תהיה זמינה החל מה-19 בפברואר 2021 בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails