יום שלישי, 5 בינואר 2021

Dermalogica Neck Fit Contour Serum

"דרמלוג'יקה" משיקים את Neck Fit Contour Serum – סרום חדש, המיועד למיצוק הצוואר.


הסרום החדש מיועד לטפל באותם קווים אופקיים ועור מחוספס ורופף סביב הצוואר ואזור הדקולטה, עם תוצאות אפקטיביות ממש כמו אימון לעור.



הסרום פותח בטכנולוגיית FlexLift Contour, מכיל תערובת חדשנית של פפטידים ומסייע במזעור הנראות של קווים עדינים וקמטוטים, תוך הרמה והידוק של העור לאורך זמן. בנוסף, הפורמולה שלו מכילה תמצית צמח שושנת יריחו, המסייעת בחיזוק וחידוש מחסום הלחות בעור למראה חלק, אחיד וגמיש. כמו כן, תמציות זרעי שיפון ורמבוטן עובדות באופן סינרגטי בכדי לספק תוצאות כמו רטינול, עם אפקט החלקה, מיצוק וחיטוב העור באופן נראה לעין; ותמצית זרעי גריפוניה, המשמשת כנוגד חימצון עוצמתי, מסייעת להלחם ברדיקלים חופשיים.



הסרום מגיע באריזת טיובה מפלסטיק המצויידת באפליקטור רולר. האפליקטור מפזר את החומר באופן שווה, מספק אפקט הידוק והרמה מיידי ומחטב את העור למראה מתוח יותר. מסובבים את קצה הטיובה כדי לאפשר יציאת חומר, מטים את הצוואר למעלה ומעבירים את האפליקטור על כל שטח הצוואר, מאזור הדקולטה עולים עד לקו הלסת.





תוך כדי סיבוב הרולר על העור, לוחצים בעדינות על הטיובה כדי להוציא עוד מהסרום. בסיום, מחזירים את האפליקטור למצב Off וממשיכים לגלגל את הרולר על העור בתנועות כלפי מעלה, על-מנת לעסות את הסרום לתוך העור. יש לשמור על סנטר מורם עד שהסרום ייספג באופן מלא בעור. אגב, המוצר מתאים לשימוש בוקר וערב, על עור נקי.

ה- Neck Fit Contour Serum של "דרמלוג'יקה" הושק בימים אלו בארה"ב ובאירופה ובקרוב יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג בעולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails