יום שלישי, 26 בינואר 2021

Bobbi Brown's News Spring 2021

מותג הקוסמטיקה "בובי בראון" מתחדש בפלטת צלליות נחשקת, מייקאפ סרום בגרסת קושן ובמנהלת אמנותית ראשונה אי-פעם בתולדות המותג. הנה כל הפרטים:


Bobbi Brown Luxe Metal Rose Eyeshadow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות, הכוללת 8 צלליות מסדרת Luxe של המותג בגוונים ורודים וזהובים. מדובר בצלליות רוויות בפיגמנטים רב-מימדים, המוסיפים נצנוץ או ברק מטאלי לעפעף. להעצמת המראה, ניתן להשתמש בצלליות בשימוש רטוב. המרקם שלהן חלק כמו משי, והן ניתנות למיזוג וטשטוש בקלות. כמו כן, הן עמידות עד ל-8 שעות, מבלי לדהות או להכנס לקמטוטים.



כל הגוונים בפלטה הם חדשים ופותחו במיוחד בשבילה. הגוונים הם:

·         Calla Lily (מאט)

·         Electric Flora (ג'לי)

·         Velvet Bloom (מאט)

·         Metal Rose (ג'לי)

·         Honey Blush (ג'לי)

·         Deep Bloom (מאט)

·         Bronzed Petal (ג'לי)

·         Pink Blossom (מאט)





Intensive Skin Serum Cushion Foundation SPF40 (מהדורה מוגבלת) – המייקאפ סרום של המותג, שכולל רכיבים מזינים ומטפחים שונים מוצע בגרסת קושן (כרית). הפורמולה שלו כוללת תמציות שונות של ליצ'י, במבוק ופטריית הקורדיספס שתורמות ליצירת עור חלק, מוצק ומורם יותר. בנוסף, פיגמנטים עדינים מכסים פגמים בעור ומקדם הגנה ברמה של 40SPF מסייע למנוע נזק עתידי. הגימור של המייקאפ הינו טבעי כמו של עור שני.





אריזת הקושן נוחה לנשיאה בתיק ולביצוע טאצ'-אפ במהלך היום.

פלטת הצלליות החדשה והמייקאפ סרום בגרסת הקושן צפויים לעלות על המדפים באסיה בסביבות מרץ 2021. אני מניחה, שבסמוך לכך הם יהיו זמינים גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

אבל זה עוד לא הכל! המותג "בובי בראון" מציין עידן חדש של יופי עם מנהלת אמנותית עולמית חדשה, הראשונה אי-פעם בתולדותיו. מדובר בהאנה מוריי (Hannah Murray), שתוביל מעתה את התחום האמנותי, תתרום את כישוריה בפיתוח מוצרים ותיצור תדמית מודרנית יותר לקמפיינים של המותג בן ה-30. בנוסף, מוריי תשמש גם כנציגה העולמית של 3,500 המאפרים של המותג.



באמתחתה של מוריי תיק עבודות המשתרע על פני מגזינים מובילים בעולם, כמו "ווג" האמריקאי, בריטי והאיטלקי, מגזיני האופנה Self Service ו- AnOther. כמו כן, היא לקחה חלק מרכזי בהשקת האיפור של "טופשופ" ב- 2010 ושימשה כיועצת של החברה עד לשנת 2016. אגב, מוריי היא רקדנית בלט לשעבר.

"פילוסופיית האסתטיקה והיופי של האנה מוריי משתלבת עם מה שתמיד 'בובי בראון' תמך בו: עידוד כל הנשים לאמץ את היופי הטבעי שלהן", אומרת סנדרה מיין (Sandra Main), נשיאת המותג. "הבסיס לכל המראות שיצרה עבור סלבריטאים, דוגמניות ונשים אמיתיות מבוסס על עור בריא, רענן וזוהר. אנחנו כל-כך שמחים להכנס איתה לעידן חדש ב'בובי בראון'."

"אני אוהבת יופי. אני אוהבת לשפר את האופי והגישה של מישהו, אבל בסופו של דבר לגרום לו גם להרגיש את הגרסה הטובה ביותר של עצמו," אומרת מוריי. יופי הוא אינדיבידואלי, מעניין ושובה לב. אנחנו צריכים לחגוג את מי שאנחנו."

הקמפיין הראשון בהובלתה של מוריי צפוי לעלות ביולי 2021.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails