יום חמישי, 21 בינואר 2021

Givenchy Prisme Libre Powder Spring 2021

אחרי שהשיק מייקאפ חדש בסדרת Prisme Libre, מציג מותג הקוסמטיקה הצרפתי "ג'יבנשי" גם גוונים חדשים של הפודרה הפופולרית שלו מאותה הסדרה.


פודרת ה- Prisme Libre של ג'יבנשי נוצרה מתוך הרעיון של מייסד המותג, הוברט דה ג'יבנשי (Hubert de Givenchy) שצבע עור האדם אינו יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות צבע אחד בלבד. ההרמוניה המחושבת של ארבעה גוונים לוכדת את קרני האור, מטשטשת באופן טבעי עמימות ונקבוביות ומעניקה לעור מראה מואר וזוהר. הפודרה העדינה מצויידת בטכנולוגיה מקורית, שנצמדת היטב לעור ושומרת על גימור עדין ויפה לאורך זמן.




לקראת אביב 2021 חידש המותג את ווריאציית הגוונים של הפודרה ואת האריזה שלה ומציג את הדור השישי של הפודרה האייקונית:

No.1 Pastel Chiffon (כחול, לבן, סגול, ירוק) – הרמוניה פסטלית המתקנת אדמומיות בעזרת הגוון ירוק וצהבהבות וכהויות עם הגוון הסגול, מה שמוביל לעור בהיר ושקוף עם זוהר כחלחל.

No.2 White Satin (בז' בהיר, לבן, צהוב, ורוד אפרסקי) – לבן עם מעט סגלגלות מעניק לעור זוהר קורן, בעוד שצהוב חם מוסיף לו הרמוניה ניודית שמדגישה את הזוהר העדין של העור מבפנים.

No.3 Rose Veil (בז' ורדרד, ורוד בהיר, בז' בהיר, ורוד) – הרמוניה של גווני ורוד ובז' מושלמת לניטרול מראה עור עמום וחסר חיים.

No.4 Acid Chiffon (משמש, בז', סגול, ירוק) – הרמוניה בריאה שמכסה אדמומיות בעזרת ירוק ועמימות וכהויות בעזרת סגול, בעוד שגוון המשמש מאיר את העור ומעניק לו מראה אחיד.



יחד עם הפודרות החדשות מציע המותג גם מברשת מיוחדת, שמיועדת להעניק גימור טבעי יותר לעור. סיבי המברשת רכים ונעימים במיוחד והם, כמו הפודרה, מחולקים ל-4 צבעים שונים.


ואם אנחנו בעניין כלי איפור, אז רק רציתי לספר, שג'יבנשי ישיקו גם ספוגית איפור חדשה, מעוצבת בצורת טיפה, שמיועדת לשימוש עם המייקאפ החדש בסדרת Prisme Libre. הקצה המחודד של הספוגית מיועד להנחת המייקאפ בצורה מדוייקת באיזורים הקטנים של הפנים, בעוד שקצהו השני- המעוגל, מיועד לפיזור המייקאפ בצורה אחידה על פני שטח פנים רחב יותר.



הפודרות החדשות והמברשת תהיינה זמינות בנקודות המכירה של ג'יבנשי ברחבי העולם החל מתחילת פברואר 2021, בעוד שהספוגית תושק בתחילת אפריל 2021.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails