יום ראשון, 3 בינואר 2021

Paco Rabanne Olympèa Blossom

"פאקו רבאן" משיק את Olympèa Blossom – גרסה פרחונית חדשה לבושם הנשי Olympèa ("אולימפיה"), שהושק לראשונה ב- 2015.


בית האופנה "פאקו רבאן", שהתרגל ליצור צמדי בשמים מוצלחים - כמו "Black XS" לגברים ולנשים, או "One Million" ו- "Lady Million" - חוזר שוב על ההישג של יצירת זוג ניחוחות חדש ומפתה בהשראת הרפתקאות, פיתוי ומיתולוגיה. כך נכתב פרק חדש, שמתחיל בשנת 2013, עם השקת הבושם לגברים "Invictus". ואז, שנתיים לאחר מכן, הוא מציג את מקבילו הנשי – "Olympea Eau de Parfum", ניחוח אוריינטלי עם ארומה אולטרה-נשית וחושנית, המשלבת מליחות ופרחוניות כאחד, כאשר בין מרכיבי הניחוח ניתן היה למצוא תו מיוחד של "וניל מלוח".

הניחוח האמור ביטא פנים שונות של האשה החושנית, כשההשראה ליצירתו מבוססת על רעיון האלה היוונית המודרנית, המעוררת כח, דינמיות וכיבושים. מאז השקתו, הציג בית האופנה עוד מספר גרסאות, ששילבו שינוי כזה או אחר מההרכב המקורי, אבל עדיין שמרו על תו הדגל - "וניל מלוח".

כעת, בשנת 2021, "Olympéa" חוזרת עם פרק חדש בתולדותיה והופכת ל- Olympèa Blossom Eau de Parfum Florale – הגרסה הראשונה שמנצלת את הארומה של ורד כתמתם ומשלבת אותו עם נגיעות פירותיות, מתובלות ומלוחות כדי לבנות בושם, שמשיג הילה של חושניות מעלי כותרת של  פרחים טריים.

ה- Olympéa Blossom הינו, למעשה, התפוצצות פרחונית של עלי כותרת של ורדים כתמתמים, אליהם מתווסף קוקטיל פירותי טעים של אגסים וסורבה דומדמניות שחורות מתוקות ומרעננות. חושניותו וחמימותו של הבושם ניכרים בזכות הופעתו של תו הקשמיר, המרכך את הארומה העזה והאייקונית של הווניל המלוח ומצטרף הפעם לתווי העץ האלגנטיים של הפצ'ולי.

תווים עליונים: ורד כתום, פלפל ורוד
תווים אמצעיים: אגס, סורבה דומדמניות שחורות
תווי בסיס: וניל, מלח, פטצ'ולי, קשמיר



כמו הגרסאות הקודמות של הניחוח, גם ה- Olympéa Blossom מגיע בבקבוק העגול המוכר, המעוצב בצורה של זר עלי דפנה, אך הפעם הוא בגוון ורוד בהיר עם פקק שחור וגופו מעוטר באיור פרחוני שחור.

הניחוח Olympéa Blossom יעלה בקרוב על המדפים ברחבי העולם והוא יהיה זמין בשני גדלים: 30 מ"ל ו- 50 מ"ל. את השקת הניחוח תלווה גרסה חדשה של Invictus - הניחוח הגברי בצמד, אבל על זה כבר אפרט בפוסט נפרד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails