יום ראשון, 3 בינואר 2021

Paco Rabanne Invictus Victory

"פאקו רבאן" ישיקו בשנת 2021 את Paco Rabanne Invictus Victory - בושם גברי חדש, שיתווסף לאוסף הניחוחות המצליח "Invictus".


סדרת הבשמים "Invictus" עטורת השבחים, נוסדה ב-2013 עם השקתו של הבושם הראשון בסדרה "Invictus Eau de Toilette". הצלחתו של הניחוח היתה מיידית והפכה אותו לאחד הבשמים המבוקשים ביותר באותה השנה. את ההצלחה של הניחוח יש לזקוף לארומה הויראלית שלו, שמערבבת תווים טריים ועציים יחד עם קמפיין שיווקי חדשני, שמציג "אל" חדש: מודרני, מפתה ומנצח.

אחרי ההצלחה המסחררת של ה- Invictus EDP, ניסו ב"פאקו רבאן" לפרש מחדש את הניחוח עם בשמים חדשים: ב- 2016 הוצג ה- "Invictus Intense" – אחת הגרסאות האינטנסיביות ביותר של הקולקציה, תוך שימוש במרכיבים כמו וויסקי, פריחת תפוז ומלח; בשנת 2018 הופיע ה- "Invictus Aqua" – ניחוח רענן הרבה יותר, שלוכד את הארומה של סיגליות, אך מבטל כמה תווים עציים עזים מהגרסה המקורית, כדי לבחון פן ארומטי, מתובל ומלוח יותר ב-2019 עם הניחוח "Invictus Legend".



כעת, בשנת 2021, מציג בית האופנה את "Invictus Victory" – בושם חדש, שמתרחק מההרכב המקורי שהוצג ב-2013, מבטל את התווים הימיים אבל עדיין שומר על אלמנטים רעננים ומפתים. הארומה שלו מצטרפת למגמת השימוש במרכיבים ארומטיים ומתוקים כמו פלפל חריף, קטורת, לבנדר ושעועית טונקה. הניגודיות בין הרעננות לעוצמתיות נשמרת על-ידי השימוש בתווי לבנדר נקיים, המודגשים על-ידי תווים הדריים. הארומה המעושנת האקזוטית של הקטורת מעניקה לו מגע עמוק קמעא, ואילו הארומה המתוקה של שעועית טונקה ווניל תומכת בצד החושני שלו.

תווים עליונים: הדרים, פלפל ורוד
תווים אמצעיים: לבנדר, קטורת
תווי בסיס: ענבר, וניל, שעועית טונקה



הבקבוק של הניחוח החדש שומר על הסילואט של הגביע האייקוני של כל הניחוחות בסדרת "Invictus", רק הפעם הבקבוק מגיע בצבע שחור מבריק, עם אות V, מוזהבת ומרשימה, שמעטרת את חזיתו.

הבושם Invictus Victory של "פאקו רבאן" יעלה בקרוב על המדפים ברחבי העולם ויהיה זמין בשני גדלים: 50 מ"ל ו- 100 מ"ל. במקביל אליו יושק הניחוח הנשי Olympèa Blossom, עליו סיפרתי לכם בפוסט הקודם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails