יום חמישי, 28 בינואר 2021

Pupa Fight Like a Woman Spring 2021 Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" חוגג את הנשיות ואת הכח שלה באמצעות Fight Like a Woman - קולקציית האיפור של המותג לאביב 2021.


לכבוד מזג האוויר שמתחיל להתחמם, בחרה "פופה" להציג קולקציה ורדרדה ונשית במיוחד, המצטרפת למקהלת הקולות המעצימה את כוחן הבלתי נדלה של כל הנשים. אוסף האיפור מציע יופי חדש, חזק ומחוספס, שמשתלב היטב עם המושג "נשיות עכשווית".



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את כל מה שצריך כדי ליצור מראה איפור של לוחמת אמיתית:

Dual Chrome Eyeshadow – צללית רבת-השתקפויות, המעצימה את איפור העיניים עם השתקפויות מטאליות יקרות. הפורמולה של הצללית מציעה תערובת חסרת תקדים של פנינים ומרקם דק במיוחד, לצד פיגמנט עשיר ומנצנץ. תערובת הפנינים בפורמולה, השונה בגודלן ובהרכבן, מבטיחה הברקה מרהיבה עם אפקט תלת-מיימדי. באוסף מוצעות 2 צלליות:

·         001 Pink Power – ורוד עתיק עם השתקפות פנינתית

·         002 Independent Bronze – ברונזה עדינה




Multiplay Eye Pencils – עפרון עיניים בעל פורמולה קרמית, המועשרת בוויטמין C ו- E, שמחליקה על העור ועמידה לאורך זמן ארוך. העפרון מתאים לשימוש לתיחום העפעף (כאייליינר), על קו המים בעין, או אפילו כצללית קרמית. בקצהו השני של העפרון מצוי אפליקטור, המאפשר לטשטש את העפרון. באוסף מוצע העפרון בשני גוונים שונים:

·         81 Be Strong Bronze – ברונזה בוהקת

·         82 Be Proud Brownie – חום שוקולד



Extreme Blush Duo – סומק באריזת קומפקט, המכילה שני גוונים בעלי גימורים שונים. ניתן להשתמש בכל אחד מהם בנפרד או לשלב אותם יחדיו ליצירת גוון חדש. הגוון הכהה מבין השניים (ורוד עתיק מאט) מחטב ונותן עומק לעצמות הלחיים, בעוד שהגוון הבהיר יותר (ורוד בהיר בינוני מבריק), מאיר אותן ויוצר אפקט תלת-מיימדי נפלא.



Highlighter – היילייטר, היוצר נקודות אור תלת-מיימדיות ייחודיות על גבי עור הפנים. המרקם שלו קליל ומשיי והוא מתמזג בקלות עם העור, תוך שהוא מעטר אותו במיקרו-פנינים זהובות.



Liquid Lipstick – שפתון נוזלי בעל גימור מבריק עם אפקט של ויניל. השפתון מציע כיסוי צבע עשיר ובוהק יחד עם הרגשת נוחות מושלמת הודות לפורמולה מועשרת בשמן ארגן וחומצה היאלורונית. השפתון מצוייד באפליקטור מעוצב, המאפשר מריחה מדוייקת ואחידה. באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         001 Nude – בז'

·         002 Pink – ורוד

·         003 Red Top Player – אדום קורלי



הקולקציה הושקה השבוע באתר הרשמי של המותג באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails