יום ראשון, 10 בינואר 2021

Essence Spring Summer 2021

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" מציג שלל מוצרים חדשים לעונת אביב-קיץ 2021 עם צבעוניות מופלאה ופורמולות שקשובות למרכיבים טבעיים, מבלי לוותר על איפור זוהר ונשי.


האוסף כולל מוצרי איפור, טיפוח וציפורניים, ביניהם ניתן למצוא גם מוצרים מסדרת Hello Good Stuff, שהפורמולה שלהם מכילה יותר מ-90% רכיבים ממקור טבעי.



Daily Dose Of ... Eye Palette – אוסף של 3 פלטות צלליות, כל אחת מהן כוללת תשעה גוונים שונים. כמו כן, כל פלטה מוקדשת לאחד משלושת המאפיינים המהותיים של הנפש כדי לחיות כל רגע במלואו: אנרגיה, אהבה וכוח, הבאים לידי ביטוי בקשתות כרומטיות שונות:



·         Energy – צלליות בגוונים אנרגטיים כמו זהב, כתום ואדום




·         Love – צלליות בגוונים רומנטיים כמו ורוד מתקתק, ניוד וחום




·         Power – צלליות בגוונים משגעים כמו טורקיז, כסף ופוקסיה




The Brown Edition Palette – פלטת צלליות המכילה 9 גוונים חומים-ורדרדים טבעיים עם פיגמנט עשיר ומרקם חלק שמתמזג בצורה מושלמת. הצלליות בפלטה מוצעות בגימור חמאתי או שימרי ומאפשרים יצירת מראות איפור ורסטיליים, המתאימים לכל אירוע.



Konnichiwa Tokyo Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, המוקדשת לטוקיו, בירת יפן. הפלטה מכילה תשעה גוונים בהשראת הסטייל המגניב של בנות ההראג'וקו, אבל גם בהשראת הטכנולוגיה של רובוטים מדברים וכמובן חפצי קוואי חמודים. הלב התוסס של טוקיו בא לידי ביטוי בפלטה החדשה בזכות בחירת צבעים עזים ותוססים כמו אדום, כתום ותכלת בשילוב עם גוונים מסורתיים יותר.



24ever Volumizing Mascara – האוסף כולל שתי מסקרות חדשות בסדרת 24ever, שמציעות אפקט מתמשך של ריסים מטורפים עד 24 שעות! שתי המסקרות מתהדרות בפורמולה מזינה, המועשרת בתערובת שמנים של המפ (קנביס), שקדים וחוחובה עם ויטמין E, המסייעים לקבל ריסים עבים יותר ויותר. מסקרה 24ever מוצעת בשתי גרסאות:

·         24Ever Defined Volume – עם אפליקטור מסורתי למראה ריסים טבעי מוגדר



·         24Ever Bold Volume – עם אפליקטור גמיש לנפח אקסטרימי



Easy Brush Liner – אייליינר טוש, המבטיח שרטוט גרפי ללא דופי בתוך מספר שניות, הודות לאפליקטור המורכב מ-400 זיפים דקים מאד, המשחררים פורמולה שחורה ועמידה במיוחד.



Tiny Tip Liner Waterproof – אייליינר לאוהבי המראה היצירתי, מאופיין בקצה דק במיוחד, שמושלם ליצירת קווים סופר מדוייקים ופרטים אמנותיים. הפורמולה שלו מציעה גוון שחור מאד עם גימור מאט.



Brow Pomade + Brush – מוצר קרמי חדש לשרטוט, מילוי והגדרת הגבות, הכולל מיכל קטן בבסיס הסטיק ומצידו השני מברשת זוויתית פרקטית למריחת החומר. הפורמולה שלו אטומה למים ועמידה לאורך זמן. 



המוצר מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Blonde – בלונד

·         02 Ash Blonde – בלונד אפרפר

·         03 Cool Brown – חום קר

·         04 Dark Brown – חום כהה



Tiny Tip Precise Eyebrow Pen – מוצר לשרטוט ומילוי הגבות למי שמעדיף אפקט טבעי יותר. המוצר מצוייד בקצה דק במיוחד, שמאפשר לשרטט קווים דקים למילוי שיער הגבה. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         01 Blonde - בלונד

·         02 Medium Brown – חום בינוני

·         03 Dark Brown – חום כהה



Hello, Good Stuff! Line

כאמור, אוסף אביב-קיץ 2021 כולל מוצרי איפור וטיפוח מליין ה- Hello, Good Stuff!, המאופיינים בפורמולה צמחונית, המורכבת לפחות מ-90% רכיבים טבעיים ולא כוללת מיקרו-פלסטיקים, פארבנים או שמנים מינרליים.

Volumizing Mascara – מסקרה להענקת נפח, בעלת פורמולה מזינה, הכוללת 93% רכיבים ממקור טבעי ומבוססת על שמן קוקוס ושעוות טבעיות. המסקרה מבטיחה להזין את הריסים ולחזק אותם בכל שימוש ולצבוע אותם בגוון שחור במיוחד.



Face Primer – פריימר בעל פורמולה המבוססת על שמן זרעי המפ, עם 98% רכיבים טבעיים. הפורמולה שלו מכילה, בין השאר, תמצית אלוורה, גליצרין וחומצה היאלורונית.



Tinted Beauty Cream – קרם עם גוון עדין (BB קרם), מתאים לבעלות עור בעל גוון אחיד, שמעוניינות להקנות לו מרקם חלק ומראה זוהר יותר. הפורמולה שלו כוללת תמצית פרח קקטוס, חומצה היאלורונית וגליצרין להענקת לחות עמוקה למשך 24 שעות. הקרם מוצע בשני גוונים שונים:



·         10 Light – לגוון עור בהיר בינוני

·         20 Medium – לגוון עור בינוני



Matte & Glow Bronzer – ברונזר המציע 2 גוונים באריזה אחת: האחד בהיר והשני כהה, ליצירת משחק של עור וצל ופיסול הפנים. פורמולת הברונזר מורכבת מ-99% רכיבים טבעיים! מוצר באוסף בשני גוונים שונים:

·         10 Cocoa Cool

·         20 Cocoa Kissed




Face Serum – סרום לעור הפנים. הפורמולה שלו כוללת תמצית אננס המבטיחה להזין במיידית את העור בלחות ולהקנות לו מראה קורן. הסרום מיועד לשימוש לפני קרם הלחות הוא מגיע באריזת טפטפת ויש לו ניחוח טרופי עדין.



3 In 1 Face Mist – תרסיס (מיסט) לחות לפנים, עם פורמולה נקיה מסיליקונים, המבוססת על תמצית אבטיח ומבטיחה להעניק לעור לחות, לקבע את האיפור ולרענן את הפנים במהלך היום.



Pretty Natural Hydrating Foundation – מייקאפ חדש, שמגיע באריזת טיובה נוחה לשימוש. הפורמולה הלחותית שלו קלילה ועמידה לשעות ארוכות והיא מבוססת על חומצה היאלורונית ותמצית אלוורה, המבטיחים מראה עור חלק, קורן ורך. הגימור של המייקאפ הינו מאט טבעי ויש לו כיסוי בינוני. המייקאפ מוצע ב-10 גוונים שונים:



·         030 Neutral Ivory

·         040 Neutral Vanilla



·         050 Neutral Champagne

·         070 Warm Cashew



·         080 Cool Chai

·         090 Neutral Suede



·         110 Cool Beige

·         130 Cool Ocher



·         190 Neutral Sandstone

·         240 Warm Honeycomb



Natural Glow Bronzing Powder – הברונזר האייקוני של המותג מוצע באוסף זה בפורמולה בוהקת יותר ובהטבעה שבטית (טריבל) על פני השטח שלו. הברונזר מבטיח אפקט של מראה עור שזוף וקורן טבעי והוא מוצע בשני גוונים שונים – שניהם מלווים בניחוח קוקוס קל:

·         01 Warm Tone – לגוון עור בינוני

·         02 Cool Tone – לגוון עור כהה




Hydrating + Skin Refreshing Primer – פריימר המיועד לשפר את הלחות בעור, תחת המייקאפ. הודות למיי קוקוס וחומצה היאלורונית שמכילה הפורמולה שלו, הפריימר מבטיח עור עם גימור רך, חלק ורענן למשך 24 שעות.



Protecting + Skin Perfecting Primer – פריימר המיועד לטשטש ולצמצם את מראה הפגמים בעור ולהגן עליו ממזיקים חיצוניים ומקרינת UVA ו- UVB (עם מקדם הגנה ברמה של 20SPF).



This is Me Lipstick – שפתון בעל גימור סמי-מאט, בעל פורמולה המועשרת בתמצית שמן קיק מלחח. השפתון מגיע באריזה בגוון רוז גולד עם פקק לבן והוא מוצע באוסף במבחר של 8 גוונים שונים:

·         101 My Choice – שקד ניוד

·         102 True Me – ורוד ניוד



·         103 Why Not – סגול ורדרד

·         104 First Love – ורוד פוקסיה



·         105 Be Mine – כתום ניוד

·         106 Late Night – מג'נטה



·         107 Wld Side – אדום פטל

·         108 Secret Life – בורגונדי כהה



Soft & Precise Lip Pencils – עפרונות שפתיים המיועדים לתחום את השפתיים. העפרונות מוצעים בגוונים תואמים לשפתונים בליין This Is Me יחד עם מספר גוונים נוספים, הניתנים לשילוב גם הם עם השפתונים בקולקציה.



Long Lasting Lipsticks – שפתון בעל גימור מאט ופורמולה קלילה ומזינה, עמידה לשעות ארוכות. כמו כן, הפורמולה מציעה גוון אינטנסיבי, מבלי לייבש את השפתיים ומבלי להכתים את המסכה. השפתון מוצע באוסף בארבעה גוונים חדשים:

·         01 Curious

·         02 Just Perfect



·         04 Naïve

·         08 Passionate



Juicy Bomb Gloss – ליפגלוס באריזת טיובה, המציע גוון עדין, גימור מבריק מאד וניחוח פירותי. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Proud Pitay – שנהב פנינתי

·         02 Lovely Raspberry – ורוד אפרסקי

·         03 Sweet Peach – כתום

·         04 Crazy Cherry – אדום דובדבן



Lip Balm – ליפ באלם מזין ומטפח שפתיים. באוסף מוצעים שלושה, כאשר לכל אחד יתרונות משלו:

·         True Glow – מנפח שפתיים בהתאם לרמת החומציות (PH) של המשתמשת, מוצע בגוון ורוד בהיר



·         Natural Tint – מעניק גוון פטל לשפתיים ומטפח אותן



·         Pure Volume – מעניק גוון בז' ניודי ואפקט תפוח לשפתיים



Oil Control Paper – דפי פודרה עדינים, המבוססים על תה ירוק ומיועדים לספוח עודפי סבום מהעור ולהקנות לו מראה מאט. הפורמט של המוצר הופך אותו למושלם ונוח לנשיאה בתיק או בכיס.



Fix & Last Fixing Spray – פיקסר המיועד לשמור על מראה איפור רענן ועמיד למשך 18 שעות. הפורמולה שלו מכילה תמצית מלפפונים, שמעניקה לעור תחושת רעננות. כמו כן, היא עמידה במים, נטולת אלכוהול ושמן ושומרת על גימור מאט של העור.



Makeup Sponge Set – סט של שלושה מיני ספוגיות איפור מושלמות, המיועדות לשימוש מדוייק ופיזור אחיד של הקונסילר. הספוגיות הקטנות בעלות מרקם רך מאד והן מגיעות בשלושה צבעים פסטלים מקסימים.



Eyebrow Brush – מברשת גבות, המיועדת לסירוק ועיצוב שיער הגבה



Clean & Care – לק בסיס לציפורניים עם פורמולה עדינה מאד, המכילה 95% רכיבים טבעיים, ביניהם גם שמן אפרסק אורגני.



Clean & Glam Top Coat – טופ-קוט שימרי מוזהב להנחה מעל כל גוון לק לקבלת גימור מנצנץ.



Clean & Strong Nail Polish – לק בעל פורמולה הכוללת 86% רכיבים טבעיים. הלק מבטיח לחזק את הציפורניים ולהעניק להן עמידות. הלק מוצע בשבעה גוונים שונים:

·         01 Pink Clouds – ורוד בהיר

·         02 Moony Fog – ורוד ניוד

·         03 Rainy Bay – תכלת פסטלי

·         04 Brisk Dawn – ורוד קורלי



·         05 Loud Poppy – אדום פרג

·         06 Vibrant Magenta – אדום מג'נטה

·         07 Juicy Terra – חום אפרפר



Extreme Gel Top Coat – טופ-קוט מבריק עם אפקט של לק ג'ל, מאריך את עמידות הלק ומעצים את הברק שלו ללא צורך בנורת UV או לד.



Express Dry Spray – ספריי המיועד לייבוש מהיר של הלק בתוך 60 שניות. הודות לטכנולוגיה החדשנית שלו, ניתן להשתמש בו בין שכבה לשכבה, כולל שכבת הבסיס ו/או הטופ-קוט, ללא תחושת שמנוניות.



הקולקציה הושקה אונליין בימים אלו בגרמניה ובקרוב מאד היא תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

2 תגובות:

  1. איזה צבעים מטריפים!
    אני זוכרת כשהייתי בגרמניה קצת אחרי ההשקה וקניתי מייקאפ וגם ספריי עם ריח משגע.
    מקווה שיגיע בקרוב לישראל, אחרת אצטרך לטוס שוב בקרוב כי עומד להגמר לי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails