יום ראשון, 24 בינואר 2021

KIKO Mood Boost Spring 2021 Collection

מותג הקוסמטיקה "קיקו מילאנו" מציג לאביב 2021 קולקציית מוצרים צבעונית, נשית ומלאת חיים.


ככל שמזג האוויר מתחמם יותר, החשק לצבעוניות ובהירות מתגבר. קולקציית Mood Boost של "קיקו" בולטת במרקמים החושיים שלה, בגימורים המבריקים ובאריזה האלגנטית.

הרעיון שעומד מאחורי הקולקציה הינו התחושה המתחדשת לכייף ויצירתיות והיא כוללת מספר רב של מוצרי איפור וטיפוח, שיהפכו כל רגע להזדמנות אותנטית להירגע. הכל בקולקציה נשי להפליא, החל מהאריזות הורודות ועד לגווני המוצרים עצמם, כשהפוקוס הוא על מראה זוהר, קורן וסופר מפתה.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Mad For Colors Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 6 גוונים בגימור מאט או מטאלי. פורמולת הצלליות מציעה פיגמנט עז עם מרקם חלק שקל לטשטש.



בקולקציה מוצעות שתי פלטות שונות:

·         Dive in Colors – גוונים סגולים חומים מפתים, אידיאליים ליצירת מראה איפור מעושן

·         In Colors We Believe – גוונים זהובים וחומים נייטרליים, מושלמים לאיפור יומיומי




Glittery Liquid Eyeshadow – צללית מנצנצת במרקם נוזלי. הפורמולה של הצללית מרגישה קלילה על העפעף, היא נוחה לטשטוש וקלה ליישום הודות לאפליקטור שלה. הצללית מוצעת ב-4 גוונים שונים:

·         Impalpable Cashmere – ורוד בהיר

·         Essential Rose – ורוד בינוני חם



·         Melted Bronze – ברונזה

·         Lustrous Gold – זהב קר



Long Lasting Eyeshadow & Eyeliner – עפרון בעל שתי קצוות קרמיים. הקצה האחד דק ומחודד, מציע גימור מאט ומתאים לשרטוט מדוייק של קווים גרפיים לתיחום העין, בעוד שהקצה השני רחב, בעל גימור מטאלי ומאפשר לכסות את שטח העפעף בצללית קרמית. שני הקצוות בעלי פורמולה עמידה עד ל-12 שעות. בקולקציה מוצרים ארבעה שילובים:

·         Black & Coral Bronze – עפרון שחור וצללית ברונזה קורלית

·         Brown & Rose – עפרון חום שוקולד עם צללית ורודה



·         Burgundy & Taupe – עפרון אדום בורגונדי וצללית אפורה טואופית

·         Gray & Mauve – עפרון אפור וצללית ורודה סגלגלה



3-In-1 Mascara – מסקרה 3 ב-1, המצויידת ב-2 אפליקטורים: האחד מברשת בצורת שעון חול להענקת נפח לריסים, והשני מברשת בצורה מעוקלת המאריכה את הריסים ומעגלת אותם. התוצאה הסופית היא של מראה ריסים עם אפקט פנורמי. המרקם של פורמולת המסקרה מבטיח שמירה על גמישות הריסים וציפויים מהשורש ועד הקצה, מבלי להותיר גושים. המסקרה מוצעת בגוון אחד – שחור.



Duo Eyebrow – עפרון גבות דו-צדדי: קצהו האחד בעל קצה של עפרון, המאפשר לשרטט ולתחום את צורת הגבה, בעוד שקצהו השני מציע טוש דקיק למילוי הגבה בצורה אחידה וטבעית. העפרון מוצע ב-4 גוונים שונים:

·         Light Blonde – מתאים לשיער בלונד ואפרפר

·         Redheads – מתאים לשיער חום אדמדם

·         Brown – מתאים לשיער חום

·         Brunette – מתאים לשיער חום כהה ושחור



Born to Shine Lip Stylo – שפתון בעל פורמולה קרמית וגימור שקפקף, המעניק לשפתיים כיסוי צבע עז עם תחושת רכות וחלקות וניחוח פירותי. השפתון מוצע בקולקציה ב-4 גוונים שונים:

·         Something Beige – בז' כתמתם עם ניחוח אשכולית

·         Still a Rose – ורוד בהיר עם ניחוח מלון



·         Blooming Dahlia – ורוד כהה עם ניחוח משמש

·         Sinuous Magenta – מג'נטה עם ניחוח דובדבן



Match Me Lip Pencil – עפרון שפתיים בעל מרקם קרמי חלק, המאפשר לתחום את השפתיים בקלות ובדייקנות וליצור בסיס מושלם לשפתון שיונח מעליו. בקולקציה 4 גוונים שונים, תואמים לשפתוני ה- Born to Shine Lip Stylo:

·         Something Beige – בז' כתמתם

·         Still a Rose – ורוד בהיר

·         Blooming Dahlia – ורוד כהה

·         Sinuous Magenta – מג'נטה



You Make Me Matte Lipstick – שפתון בגימור סופר מאט ועמיד עד ל-8 שעות. לשפתון יש מרקם קרמי, שנמס על השפתיים, וניחוח עדין של פטל. השפתון מוצע ב-6 גוונים שונים:

·         Love Mauve – ורוד סגלגל

·         Dusty Coral – קורל

·         Unique Rose – ורוד אדמדם

·         First Magenta – מג'נטה

·         Vintage Red – אדום בוהק

·         Chocolate Eclair – שוקולד חלב



Enchanting Lip Gloss – ליפגלוס מבריק בעל גימור פנינתי, המעניק לשפתיים מראה מלא יותר. ניתן להניח אותו על שפתיים חשופות או מעל שפתון כלשהו. בקולקציה מוצעים 4 גוונים שונים:

·         Starry Lake – ורוד כסוף

·         Bright Apricot – כתום משמש



·         Innovative Mauve – ורוד מוזהב

·         Sparkle Red – אדום חי



Luminous Foundation – מייקאפ זוהר, בעל פורמולה המועשרת בתערובת של פיגמנטים ופנינים מחזירות אור, מה שמבטיח איזון טבעי בין צבע לאור. המייקאפ בעל כיסוי בינוני שניתן לבניה, המרקם שלו נוזלי, יש לו גימור מעט סאטן וניחוח עדין של זית. בקולקציה הוא מוצע ב-8 גוונים שונים.



Good Vibes Only Face Palette – פלטת פנים הכוללת ארבע פודרות, שמיועדות לפיסול, הארה וגוון חי לפנים. הגימור של הפודרות הינו עדין וקטיפתי והן מתמזגות באופן חלק וטבעי עם העור:

·         ברונזר בגוון חום ביסקוויט, שימר

·         סומק בגוון ורוד אפרסקי, מאט

·         היילייטר בגוון מוזהב

·         היילייטר בגוון ורוד מוזהב




Pearls Of Light Highlighter – פודרת כדוריות מאירה. הפנינים הרב-גוניות משחררות פודרה זוהרת עדינה, המטשטשת פגמים בעור ומעניקה לו גימור קורן ורענן. בקולקציה מוצעים 2 שילובי גוונים, שניהם מגיעים עם ניחוח ורדים קל:

·         Rose Allure – שילוב של פנינים בגווני ורוד, בז' וזהב ורדרד

·         Golden Soul – שילוב של פנינים בגווני זהב, ברונזה ושמפניה




Radiant Blush – סומק המעניק גוון מלא ואחיד עם גימור סאטן זוהר. הסומק מגיע באריזת קומפקט עם מראה מובנית ומוצע ב-3 גוונים שונים:

·         Cappuccino Cake – חום

·         Coral Sunset – כתום קורלי

·         Perfect Sunset – ורוד סגלגל



Matte Bronzer – ברונזר בגימור מאט, המשלב ארבעה גוונים שונים, שמעניקים לעור מראה שזוף וחי. הברונזר בעל ניחוח וניל עדין והוא מוצע ב-2 גוונים שונים:

·         Sweet Honey – אידיאלי לגוון עור בינוני וכהה

·         Neutral Sienna – מתאים לגוון עור בהיר ובינוני



Perfecting Powder – פודרה שקופה, בעלת מרקם משיי וקליל על העור וגימור זוהר. הפודרה מיועדת להאריך את עמידות האיפור ולטשטש פגמים קלים בעור.



3-In-1 All Over Stick – סטיק המתאים לשימוש על הפנים, העיניים והשפתיים, אידיאלי ליצירת איפור מונוכרומטי. המרקם של הסטיק הינו קרמי וקל לטשטוש, גם באמצעות קצות האצבעות. הסטיק מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         Universal Biscuit – בז' חם

·         Elegant Rose – ורוד

·         Juicy Peach – אפרסק

·         Sophisticated Mauve – ורוד סגלגל



Nail Lacquer – לק בעל ארומה לא שיגרתית של ליקר אמרטו. הגימור שלו מאד מבריק, כמו זכוכית והפורמולה שלו מעניקה כיסוי אחיד לציפורן כבר מהמשיחה הראשונה, יחד עם עמידות לטווח ארוך. בקולקציה 4 גוונים שונים:

·         Strawberry Milkshake – ורוד בהיר מאד

·         Brick Lane – אדום בריק



·         Mauve De Bois – ורוד סגלגל כהה

·         Blue Vibes – כחול עז



Brightening Serum – סרום פנים בעל אפקט של ריכוך והחלקה, מיועד לשמש כפילטר המגביר את הבהירות הטבעית של העור ולהעניק לו מראה זוהר יותר. המרקם המרענן שלו נספג במהירות בעור ומתפקד כבסיס מושלם לאיפור שיונח מעליו. הסרום בעל ניחוח עדין של פרח לוטוס.



Transforming Face Cleansing Balm – מסיר איפור פנים בעל מרקם קרמי כמו של באלם. ברגע שהחומר בא במגע עם מים, הוא הופך לשמן מזין המסיר איפור בקלות ומותיר את העור נקי, חלק ומואר עם ניחוח פרחוני.



Mousse-Me Shower Gel – מוס-ג'ל רחצה אקסטרה רך, שנמס על העור ברגע שבא במגע עם מים, ומותיר אותו נקי וקטיפתי. המוצר מגיע עם ניחוח של סיגליות.



הקולקציה הושקה ממש השבוע באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails