יום שני, 18 בינואר 2021

Bobbi Brown Crushed Shine Jelly Sticks & New Lip Colors Spring 2021

אם אתן מבין חובבות השפתונים של "בובי בראון", בוודאי תשמחו לדעת שהמותג השיק את Crushed Shine Jelly Stick Lipsticks – מוצר חדש לשפתיים, שמצטרף לאוסף מוצרי השפתיים הפופולרי שלו. כמו כן, מצטרפים מספר גוונים חדשים של שפתוני ה- Crushed Lip Colors מאותה הסדרה, שהושקה לראשונה ב- 2017.


אוסף ה- Crushed Shine Jelly Sticks, שמושק במהדורה מוגבלת, מהווה, למעשה, גרסה אלטרנטיבית, שקופה יותר, לאוסף השפתונים הנוזליים מאותה הסדרה. פורמולת הג'לי שלהם כוללת חומצה היאלורונית ושמני פירות כמו משמש, דובדבן מתוק ופפאיה, שתורמים לליחוח השפתיים ושיפור מחסום הלחות וגורמים להן להראות מלאות וחלקות יותר.



כפי ששמם מעיד עליהם, ה- Crushed Shine Jelly Sticks מגיעים בצורה של סטיק- מעין עפרון צבע עבה, שמאפשר שימוש קל ומהיר בכל מקום. הגוון שהם מספקים הוא שקפקף עם גימור מבריק רך, ממש כמו אחרי אכילת ארטיק, והוא ניתן לבניה עד לקבלת גוון עז יותר. כמו כן, ניתן לשלב בין הגוונים ליצירת גוון חדש אחר, או אפילו להניח את המוצר מעל לשפתון אחר.



האוסף כולל 6 גוונים שונים:

·         01 Cranberry – שזיף אדמדם

·         02 Honey – בז' ורדרד

·         03 Tahiti – ורוד בוהק

·         04 Lilac – אדום לילך

·         05 Papaya – כתום מחשמל

·         06 Candy Apple – אדום צהבהב עשיר




כאמור, המותג מתחדש גם בגוונים נוספים באוסף ה- Crushed Lip Color, שמצטרפים לליין הקבוע שלו. כזכור, מדובר בשפתונים פיגמנטים מאד עם גימור מאט, שמתקבלים על השפתיים עם אפקט של "הכתמה" (כמו ליפ סטיין). יחד עם זאת, הגוון שלהם ניתן לבניה עד לקבלת כיסוי מלא יותר. הפורמולה שלהם כוללת תערובת של ויטמינים E ו-C ושעוות דבורים, המסייעים לשפתון להחליק בנוחות על השפתיים, תוך שהוא מותיר אותן עם תחושה של לחות ורכות. בנוסף, השפתונים עמידים לטווח ארוך והם מרגישים קלילים על השפתיים.



הגוונים החדשים שמצטרפים לסדרה הם:

·         Buff – ורוד בז' כחלחל קר

·         Blue Raspberry – בז' אדמדם קר

·         Cocoa – חום קר

·         Rich Cocoa – חום עשיר חם

·         Blush – ורוד חיוור כחלחל קר



ה- Crushed Shine Jelly Sticks והגוונים החדשים של ה- Crushed Lip Color של "בובי בראון" הושקו בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיו זמינים בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails