יום שני, 25 בינואר 2021

Guerlain L'Essentiel High Perfection Foundation Spring 2021

שנתיים לאחר שהשיקו את המייקאפ L'Essentiel Natural Glow, שהעניק אפקט של זוהר פנימי, משיק כעת מותג הקוסמטיקה הצרפתי "גרלן" את L'Essentiel High Perfection Foundation SPF15 – מייקאפ נוזלי חדש, הפעם עם גימור מאט.


המייקאפ החדש מציע כיסוי גבוה והוא בעל פורמולה המורכבת מ- 96% מרכיבים טבעיים. יש לו מרקם נוח וקליל וגימור מאט, השומר על עמידות למשך 24 שעות. כמו כן, המייקאפ מעניק אפקט של עור שני, אבל עם מראה אחיד וטשטוש פגמים ונקבוביות.



בין הרכיבים הטבעיים, שמכילה פורמולת המייקאפ, ניתן למצוא תמצית פולי קקאו לבן, תמצית משי צמחי (סוג של קאנביס, מרכיב היגרוסקופי מעולה) ופיגמנטים מינרליים. רכיבים אלו מאפשרים לעור לנשום, תוך שהם מתחזקים את רמות הלחות שלו ומגינים עליו מקרינה של קרני UVA ו-UVB ומפני נזקים סביבתיים אחרים.



המבנה המיוחד של הפורמולה דומה למעין רשת עדינה ביותר, שאינה מפריעה לעור לנשום, ושומרת שהמייקאפ לא יצטבר בקמטוטים או ידהה. העור מקבל גוון אחיד, הוא מרגיש ונראה חלק יותר ללא נקבוביות ועם גימור מאט רך. כמו כן, בשימוש לטווח ארוך מראה העור החשוף משתפר ונראה טוב יותר.

המייקאפ מוצע בטווח של 30 גוונים, המחולקים ל-10 רמות עוצמה ו-3 תתי-גוונים (קרים, נייטרליים וחמים), כך שסביר שכמעט כל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה מביניהם.





כמו המייקאפ הקודם, שהושק לפני שנתיים, כך גם החדש מגיע באותו בקבוק יוקרתי, בעיצובו של המעצב הצרפתי מתייה לה אנור (Mathieu Le Anour).



המייקאפ Guerlain L'Essentiel High Perfection Foundation הושק ממש השבוע באנגליה (בבלעדיות לבית הכלבו "סלפרידג'ס") וברוסיה ובתחילת פברואר 2021 הוא יהיה זמין בנקודות מכירה נוספות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails