יום ראשון, 24 בינואר 2021

Anastasia Beverly Hills Iced Out Spring 2021 Collection

לקראת אביב 2021 משיק מותג האיפור "אנסטסיה בוורלי הילס" קולקציית איפור, המונה 4 מוצרים בלבד – כולם בעלי פורמולות שקופות, שמעניקות גימור זוהר כמו של קרח.


המאפרת אנסטסיה סואר, בעלת המותג והמייסדת שלו, מדהימה אותנו עם קולקציית איפור אביבית יוצאת דופן, המוקדשת לקור המקפיא האופייני לחורף דווקא. הקולקציה מורכבת מארבעה מוצרי איפור, המאופיינים בפורמולות שקופות עם ברק פנינתי קרחוני בהיר. גם האריזה של המוצרים משלבת גוונים של לבן טהור ביותר עם זהב ורדרד מטאלי, שמעניקים חיים לליין האלגנטי הזוהר.

בין המוצרים בקולקציה ניתן למצוא היילייטר בוהק מאוד, שעוות גבות שקופה בצנצנת ושני ליפגלוסים מבריקים עם אפקט של זכוכית. בקיצור, כל מה שצריך כדי ליצור לוק מושלם של מלכת שלג...



Iced Out Highlighter (34$ / 141 ₪) – פודרה מאירה (היילייטר) קומפקטית מופלאה, בעלת גימור חלק, המתמזג בצורה מושלמת עם העור ומעניק לו מראה זוהר, כאילו מבפנים. הפודרה ניתנת לשימוש יבש או רטוב, כאשר הכיסוי שלה ניתן לבניה, החל מזוהר עדין ועד לאפקט סטרובינג עז. את הפודרה ניתן להניח בכל מקום בגוף, בפנים, עיניים ושפתיים.





הפודרה הינה בגוון אוניברסלי, שמתאים לכל גווני העור: לבן עם השתקפות מוזהבת. על הפודרה מופיע תבליט גלי תלת מימדי והאריזה שלה מגיעה עם מראה מובנית.

Brow Freeze (23$ / 96 ₪) – שעווה שקופה לגבות, בעלת עמידות יוצאת דופן, שמצליחה להקפיא במקומן את שערות הגבה, גם את אלו הסוררות ביותר. השעווה השקופה מתאימה לכל גווני העור, מרימה ומפסלת כל שערה, מבלי להותיר סימן, תחושה נוקשה, שאריות או קילופים. השעווה מגיעה באריזת צנצנת, היא קלה לשימוש ואין צורך לשלב איתה נוזל כלשהו (כמו בסבון גבות). אידיאלית לגבות בינוניות-דלילות עד מלאות.





Crystal Gloss (20$ / 83 ₪) – ליפגלוס המגדיר מחדש את הברק ומספק גימור דמוי זכוכית, שגורם לשפתיים להראות מלאות וחלקות באופן מיידי. הפורמולה הצלולה שלו מספקת נוחות לשפתיים ללא תחושת דביקות ועמידות לאורך זמן. הליפגלוס מצוייד באפליקטור שטוח המספק את כמות הברק המושלמת ומפזר את החומר בצורה חלקה על השפתיים. כמו כן, יש לו ניחוח עדין ומפתה של אפרסק. את הליפגלוס ניתן להניח על שפתיים נקיות, כדי להדגיש את הגוון הטבעי של השפתיים, או מעל שפתון ועפרון שפתיים, כדי לקבל מימד נוסף לשפתיים.





Honey Diamond Gloss (20$ / 83 ₪) – ליפגלוס שקוף בעל גימור פנינתי מבריק ומנצנץ כמו יהלום. הפורמולה שלו מספקת ברק גבוה עם עמידות לטווח ארוך והרגשה קלילה ונוחה ללא דביקות. ניתן להניח את הליפגלוס על שפתיים חשופות או כטופ-קוט מעל שפתון אחר להעצמת הברק ולקבלת אפקט של מראה שפתיים מלאות וחלקות יותר. הפורמולה שלו מכילה מיקרו חלקיקי פנינה ויש לה ניחוח עדין של וניל.




הקולקציה זמינה כעת באתר הרשמי של "אנסטסיה בוורלי הילס" (מבצעים משלוחים לישראל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails