יום שבת, 16 בינואר 2021

Clinique Even Better Clinical™ Serum Foundation

"קליניק" מרחיבים את סדרת Even Better עם Even Better Clinical™ Serum Foundation Broad Spectrum SPF25 – המייקאפ הקליני הראשון של המותג עם 3 טכנולוגיות סרום, שנועדו לגרום לעור החשוף להראות אפילו טוב יותר.


המייקאפ החדש מציע פורמולה נוזלית קלילה עם כיסוי בינוני עד מלא ועמידות למשך 24 שעות, גם במים ובזיעה, תוך שיפור מראה העור באופן מיידי ולאורך זמן.



הפורמולה פורצת הדרך כוללת מרכיבים טובים לעור כמו חומצה היאלורונית המעשירה את העור בלחות, חומצה סליצלית שמסייעת להשיב את הזוהר הטבעי של העור ולשפר את המרקם שלו, ויטמין C- נוגד חימצון שמבהיר את העור והמולקולה האקסקלוסיבית UP302 למלחמה בכתמים כהים. כמו כן, המייקאפ מצוייד ב- 25SPF עם מסנני קרינה פיזיקלים, המסייעים להגן על העור מפני שינוי צבע עתידי. לדברי המותג, מחקרים קליניים שביצע הוכיחו שהמייקאפ גרם לעור החשוף להראות טוב יותר מכפי שהיה לפני השימוש – יותר אחיד, יותר חלק ויותר לחותי.




המייקאפ מוצע ב-42 גוונים שונים והוא מגיע בבקבוקון זכוכית, הניתן למיחזור. ניתן להניח אותו באמצעות מברשת, ספוגית או האצבעות והוא מתאים לבעלות עור מעורב יבש (סוג II), מעורב שמן (סוג III) או שמן (סוג IV).



אגב, את הקמפיין למייקאפ החדש מובילה שגרירת המותג, השחקנית היפה אמיליה קלארק (Emilia Clarke).

Clinique Even Better Clinical™ Serum Foundation הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. לישראל הוא יגיע, ככל הנראה, במהלך מרץ-אפריל 2021.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails