יום ראשון, 23 באפריל 2023

Elizabeth Arden White Tea Skin Solutions

אליזבת ארדן מציגה את Elizabeth Arden White Tea Skin Solutions סדרת טיפוח חדשה וטבעית לעור הפנים, המטפלת בסימני ההזדקנות הראשונים של העור בעזרת נוגדי חימצון שמקורם מתה לבן. המטרה היא לשמור על העור הצעיר ולשכלל אותו על-ידי מאבק בלחץ חימצוני, הגורם העיקרי להזדקנות.


סדרת ה- White Tea Skin Solutions של אליזבת ארדן כולל ליין שלם של מוצרי טיפוח לפנים לכל סוגי העור, במיוחד לאלו הזקוקים ללחות מלאה ולפעולה נוגדת חימצון, על-מנת למנוע הופעה מוקדמת של סימני ההזדקנות הראשונית.



הליין מורכב מ-5 מוצרים המגנים על העור מפני נזקים הנגרמים בעיקר מרדיקלים חופשיים, מכיוון שהם כוללים EGCG – נוגד חימצון הנמצא בשפע בתה לבן, שמתגלה כפוליפנול המועיל מאד לבריאות ויעיל לעור (מגביר את היצור הטבעי של הקולגן והאלסטין תוך 6 שעות בלבד). נוגד חימצון זה, המופק על-ידי הנדסה ביולוגית כדי לשמר את כל תכונותיו, הוא לב ליבו של קומפלקס התה הלבן הפעיל, הקיים בחמשת מוצרי הליין. קומפלקס זה מכיל בנוסף שמן תה לבן ותמצית תה לבן, המחזקים את יכולת ההגנה של העור, מרגיעים ומחדשים את השומניים החיוניים שבעור.



מרכיבים פעילים נוספים שניתן למצוא בפורמולה הם: תמצית אצות קשת (מאחדת את גוון העור ומעניקה לו מראה זוהר); ניאצינמיד (מגביר את בהירות העור, מחזק את תפקוד המחסום, מאזן ומאחד את גוון העור); תמצית שורש אנג'ליקה (לעור זוהר ואחיד למראה); חמאת שיאה (מגבירה לחות, מסייעת בחיזוק תפקוד המחסום, מחדשת את מרקם העור ומספקת נוחות לאורך זמן); וחומצה היאלורונית (משפרת לחות, מחדשת את מרקם העור ומרככת קמטי הבעה). בנוסף לרכיבים אלו, מתווסף לכל מוצר רכיב ייחודי שונה וממוקד מטרה.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

Gentle Purifying Cleanser (מחיר: 149 ₪, תכולה: 125 מ"ל) – תכשיר ניקוי עדין ומטהר. בעל פורמולת ג'ל מעלי הדס, ההופך לקצף עוטף במגע עם מים, ממיס את הלכלוך, מטהר, מאזן ומרגיע את העור באופן מיידי.

הרכיב הייחודי: עלי הדס, הידועים בתכונותיהם המטהרות



Toner Lotion (תכולה: 200 מ"ל) – מי-פנים לחותיים בפורמולה דו פאזית מרגיעה, המכילה תמציות פירות. מזינה, מעדנת ומאזנת את גוון העור למראה בריא. הפורמולה העדינה אינה מכילה אלכוהול והיא מתאימה אפילו לעור רגיש.

הרכיב הייחודי: תמציות אבטיח, פרי עדשים ותפוחים, המסייעים לשמר את הלחות בעור, לקבלת זוהר צעיר.



Fortifying Bi-Phase Oil Serum (מחיר: 339 ₪, תכולה: 30 מ"ל) - סרום שמן דו פאזי, בעל מרקם קליל שנספג במהירות. משחזר את בהירות העור ואת צעירותו.

הרכיב הייחודי: תמצית אצות קשת, המעניקה גוון עור צעיר ואחיד.



Replenishing Micro-Gel Cream (מחיר: 319 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - קרם מיקרו ג'ל, המכיל למעלה מ-6,000 מיקרו-טיפות המתמוססות ברעננות על העור, להכפלת רמות הלחות תוך 15 דקות בלבד. מופעל על ידי EGCG, מבהיר, מסייע להחלקת קמטים ומשפר את המרקם. עדין ומתאים אפילו לעור רגיש.

רכיב ייחודי: תמצית שורש אנג'ליקה, המסייעת בשיפור הזוהר.



Brightening Eye Gel (מחיר: 229 ₪, תכולה: 15 מ"ל) - ג'ל עיניים להבהרת מרקם העור סביב העיניים. מחייה באופן מידי עיניים עייפות, מרגיע ומעניק לחות עשירה ומראה זוהר וערני. מכיל למעלה מ-2,000 טיפות מיקרו יקרות, המתמוססות ברעננות על העור.

רכיב ייחודי: תמצית אלון הים, המטשטשת עיגולים כהים ומפחיתה אותם באופן ניכר לאורך זמן.



מוצרי הסדרה מספקים לעור עירוי של חיוניות ונעורים והם מומלצים במיוחד לגילאי 25-40 שנה (אמנם תהליך הזדקנות העור מתחיל בעצם מרגע הלידה, אבל הוא מתחיל להיות גלוי לעין כבר מגיל 25).

חשוב לציין, כי הליין פותח בצורה שמכבדת את העור ואת כדור הארץ. אף אחד מהמוצרים אינו מכיל בושם סינתטי, המיכלים שלהם עשויים זכוכית ופלסטיק ממוחזרים והפקקים הם מעץ.



את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר הסחר CHOZEN.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails