יום ראשון, 23 באפריל 2023

Clarins Summer in Rose Summer 2023 Collection

קלרינס מציגה את Clarins Summer in Rose – קולקציית הקיץ של המותג לשנת 2023.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת בסה"כ ארבעה מוצרים סמליים למיגוון חוויות חושיות בהשראת הפרח הנשי ביותר:

Clarins Summer in Rose Jumbo Bronzer – ברונזר רב-תכליתי המבטיח זוהר קורן למראה טבעי. הוא מגיע באריזת קומפקט גדולה (19 גרם) ואלגנטית בצבע קורל עם עיצוב פרחוני עדין. בפנים ניתן למצוא שלושה גווני ברונזר שונים: גוון שזוף מאט, גוון זהוב מנצנץ וגוון ורוד חם. שילוב הגוונים הללו מאפשר להתאים אישית את מראה השיזוף הרצוי בהתאם לגוון העור ולהעדפות.



קלרינס למדה את השילוב המושלם של שלושת הגוונים שניתן לערבב יחד כדי להשיג צבע ברונזר אישי משלנו. המרקם שלו עדין ומשיי, בלתי מורגש על העור וקל למיזוג וטשטוש. כמו כן, הוא עמיד מאד ונשאר על העור למשך כל היום. יחד עם זאת, הוא אינו עמיד במים כמובן.

הפורמולה שלו מועשרת ב-97% מרכיבים ממקור טבעי. בין המרכיבים הפעילים העיקריים ניתן למצוא שמן קוקוס אורגני המזין ומגן על העור, תמצית חריע להעצמת הזוהר ותמצית תה לבן להגנה מפני רדיקלים חופשיים. הוא מתאים לכל סוגי העור וניתן לשימוש הן על הפנים והן על הגוף.

Clarins Summer In Rose Lip Comfort Oil – שמן שפתיים עם גוון, מטפח ומזין את השפתיים ומעניק להן גוון בהיר וברק עשיר. הפורמולה שלו מכילה 93% מרכיבים טבעיים, כולל שלישיה חדשה של שמנים צמחיים טבעיים ברי-קיימא שנקטפו בצורה אחראית: שמן ורדים אורגני, שנקטף ביד, עשיר בחומצות שומן אומגה 6 ו-3, מסייע בהזנה והרגעת השפתיים; שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה ושמן אגוזי לוז, המזינים את השפתיים בלחות עשירה ומרככים אותן למרקם משיי יוקרתי.



באוסף ניתן למצוא שני גוונים חדשים:

·         16 Fuchsia – ורוד פוקסיה

·         17 Fig – סגול




Clarins Summer in Rose Fix' Make-Up – מיסט לחות מרענן ומרגיע עם ניחוח פירחוני שאי אפשר לעמוד בפניו. הפורמולה הייחודית שלו כוללת 100% מרכיבי טיפוח שמזינים ומגנים על העור, מעניקים לו רעננות מיידית ומותירים אותו יפה וגמיש יותר לאורך זמן. כמו כן, המיסט מסייע לעמידות האיפור ומחייה אותו. המיסט מגיע בבקבוק בעיצוב חדש, שדומה לוורד אלפיני, והוא כולל תווי ניחוח של מגנוליה, ארז ומאסק.



הקולקציה הושקה בימים אלו ובקרוב היא תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails