יום חמישי, 20 באפריל 2023

Maybelline Lifter Gloss Candy Drop Collection

"מייבלין" מרחיבים את סדרת הליפגלוסים הפופולרית שלהם, המבוססת על חומצה היאלורונית, עם Maybelline Lifter Gloss Candy Drop Collection.


סדרת הגלוסים Maybelline Lifter Gloss הושקה לראשונה בפברואר 2020 והוכחה כמוצלחת במיוחד, הודות לפורמולה עשירה בחומצה היאלורונית ושמן קוקוס שממלאים את השפתיים, מחליקים אותן ומעשירים אותן בלחות. כמובן, גם בזכות הצבעים שלהם.

הגלוסים בסדרת Maybelline Lifter Gloss הינם סופר מבריקים ומעניקים לשפתיים מראה מלא יותר כבר מהמריחה הראשונה. כעת מצטרפים לליין ה- Candy Drop- סדרה של חמישה גוונים חדשים, המבטיחים להיות אפילו יותר טעמים ומבריקים כמו ממתקים.



המרקם הסמי-שקוף של הגלוסים בסדרה הינו רך ומשיי והוא אינו דביק, אלא מעניק תחושה עמוקה של שפתיים לחות. הם מצפים את השפתיים בגוון עדין שאמנם ניתן לבניה, אבל הכיסוי נשאר שקפקף. אפקט המלאות נראה מייד וזאת ללא תחושת עקצוץ בשפתיים, כמו שאנחנו מכירים מגלוסים דומים אחרים.

הליפגלוסים מגיעים בבקבוקון שקוף, המאפשר לראות דרכו את הגוון שהוא מכיל. כמו כן, הם מצויידים באפליקטור גדול במיוחד (XL), שמאפשר למרוח בצורה אחידה כמות נדיבה של חומר על השפתיים.



חמשת הגוונים בסדרת ה- Candy Drop החדשה הם:

·         Gummy Bear – ורוד




·         Peach Ring – אפרסק




·         Sweetheart – אדום




·         Bubble Gum – ורוד מסטיק




·         Taffy – סגול אדמדם




ה- Candy Drop נכנסים לליין הקבוע של המותג והם מצטרפים לשאר הגוונים בסדרת Lifter Gloss שקיימים זה מכבר:



הליפגלוסים החדשים מסדרת ה- Candy Drop של "מייבלין" יהיו זמינים בקרוב בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails