יום ראשון, 16 באפריל 2023

Careline Spring 2023

לכבוד אביב 2023 התחדש מותג הקוסמטיקה הישראלי "קרליין" במספר מוצרים חדשים.


בין המוצרים החדשים של המותג, ניתן למצוא את ה- Careline Brow Setting Gel (מחיר: 60 ₪) - ג'ל עיצוב לגבות במרקם שקוף וקליל, שנועד לעצב ולקבע את שיער הגבה בגימור טבעי.



הג'ל מצוייד במברשת ספולי, שמאפשרת את סירוק וסידור הגבות בצורה נוחה וקלה. כמו כן, היא עוצבה כדי לספק כמות מדוייקת של הג'ל למריחה. אגב, מלבד עיצוב וקיבוע הגבות, פורמולת הג'ל מסייעת גם להזנה וחיזוק של שיער הגבה העדין, הודות לרכיבים שהיא מכילה, ביניהם שמן קיק ופנתנול.

הג'ל עמיד לאורך זמן, ללא תחושה נוקשה והוא אף אינו משנה את צבעו ללבן. יש למרוח אותו בתנועות משיכה קצרות כלפי מעלה, ליצירת נפח והרמת הגבה לפי הצורך. מומלץ לשלב אותו עם עפרונות הגבה מסדרת Careline Long Wear Brow Pen, למילוי 'חורים' ובניית גבות מלאות ומושלמות.

***

לאיפור העיניים מציעים ב"קרליין" את Careline Eye Makeup Pallets (מחיר: 79.90 ₪ ליח') - סדרה חדשה של פלטות צלליות בשילובי גוונים שונים, ליצירת מראה מועדף: טבעי, זוהר או מעושן.



בסדרה קיימות ארבע פלטות, כאשר כל אחת מהן כוללת תשעה גוונים בגימורים שונים של מאט, קטיפה ומבריק, מה שמאפשר יצירת סגנונות שונים של איפור, החל מטבעי לשעות היום ועד לאיפור דרמטי יותר בשעות הערב. כמו כן, כל פלטה מצויידת במראה מובנית גדולה, המאפשרת להשתמש בפלטה בנוחות בכל מקום.

הצלליות בפלטה מכילות ריכוז גבוה של פיגמטים והן מספקות צבע עשיר במיוחד, ששומר על הגוון שלו גם שעות רבות אחרי המריחה, מבלי לדהות, להמרח או להצטבר בקפלי העפעף. המרקם שלהן רך ונעים וקל מאד לטשטש אותן ו/או למזגן האחת עם השניה.

הפלטות מוצעות בשילובי הגוונים הבאים:

·         Bare Natural Eyes – פלטת צלליות למראה טבעי

·         Illuminated golden Eyes – פלטת צלליות למראה זוהר

·         Smokey Dark Eyes – פלטת צלליות למראה מעושן חמים

·         Iced Cold Eyes – פלטת צלליות למראה מעושן קריר






***

את האיפור, יפה ככל שיהיה, חשוב להסיר בסוף היום כדי לשמור על בריאות העור והמראה שלו. Careline Micellar 2 Phase Makeup Remover (תכולה: 400 מ"ל) – סדרה חדשה של מסירי איפור מיסליירים בנוסחה דו-פאזית (שילוב של מים ושמן), שמאפשרת הסרת איפור בצורה מהירה ויעילה, ללא צורך בשטיפה. מסיר האיפור המיסליירי פועל כמגנט מטהר ללכידה והסרה של איפור, שומן ולכלוך מהעור, תוך שהוא מותיר אותו לחותי ועם תחושה רעננות ונינוחות מידיים.



הפורמולה הבסיסית של מסירי האיפור בסדרה מכילה קומפלקס של חומצה היאלורונית וסרמידים להענקת לחות וחיזוק מחסום ההגנה; סיקה (Cica) ומרכיבים הידרוסולים להרגעת העור ומניעת התנדפות לחות. חשוב לציין, כי הפורמולה הנקיה אינם מכילים פארבנים, סולפטים או שמן מינרלי.  

בסדרה מוצעים סוגים שונים של מסירי איפור מיסליירים, המאפשרים התאמה מושלמת לסוג העור, כולם נבדקו דרמטולוגית ובטוחים לשימוש לפי התווית המוצר:

·         מים מיסילירים פטל לעור רגיש ויבש (מחיר: 39.90 ₪)

·         מים מיסילירים למון גראס לעור נורמלי מעורב (מחיר: 39.90 ₪)

·         מים מיסילירים הממליס לכל סוגי העור (מחיר: 39.90 ₪)

·         חלב פנים מיסלירי מורינגה לכל סוגי העור ולעור רגיש (מחיר: 39.90 ₪)

·         מסיר איפור מיסליירי קמומיל לכל סוגי העור (מחיר: 49.90 ₪)

·         מסיר איפור מיסליירי ורדים לעור עדין ורגיש (מחיר: 49.90 ₪)


***

מוצר נוסף להסרת איפור וניקוי הפנים, שמוצע על-ידי המותג, הינו  Careline Make-Up Remover Wipes (מחיר: 14.90 ₪) - מגבונים לניקוי איפור פנים ועיניים עם פורמולה דו-פאזית.



מדובר במגבונים בנוסחת מים ושמן דו פאזית להסרה מהירה ויעילה של כל סוגי האיפור מהפנים ומהעיניים. כל מגבון מועשר במרכיבי ניקוי עדינים, ויטמין C, חומצות אלפא הידרוקסיות ומרכיבי לחות והרגעה. כל מגבון מבצע הסרה מהירה ויעילה ומותיר את העור נקי ונינוח.

אריזת המגבונים קלה לנשיאה בתיק ומאפשרת שימוש קל ומהיר בכל מקום ובכל זמן.

***

את המוצרים של "קרליין" ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails