יום חמישי, 18 בינואר 2024

קים קרדשיאן חוזרת לעסקי האיפור

אחרי שסגרה את מותג האיפור הקודם שלה, שנשא גם את שמו של הגרוש שלה, חוזרת כעת קים קרדשיאן לעסקי האיפור עם המותג החדש שלה - Skkn by Kim Makeup.


כוכבת הריאלטי והיזמית הודיעה אתמול באמצעות חשבון האינסטגרם שלה על השקת המותג Skkn by Kim Makeup, המתואר כליין ש"בו פורמולות אוהבות עור פוגשות גלאם בעל ביצועים גבוהים".

המוצרים הראשונים שיושקו תחת המותג החדש הם: Soft Matte Lip Color – ליין של 10 שפתוני מאט קטיפתיים בכיסוי מלא (32$ ליח'); Lip Liner – עפרונות שפתיים ב-15 גווני מאט עמידים לטווח ארוך (22$ ליח'); ו- Classic Mattes Eyeshadow Palette - פלטת צלליות, הכוללת 12 גווני ניוד חמים וקרים בגימור מאט משיי (50$).



קרדשיאן הסבירה באינסטגרם: "לאחרונה אני נוקטת בגישה של עור ראשון לשגרת היופי שלי. בפיתוח של @Skkn By Kim Makeup, המטרה שלי הייתה לא רק ליצור מוצרים קוסמטיים חיוניים שמחמיאים לכולם, אלא גם להבטיח שהמוצרים שלנו נקיים, מעניקים לחות ועוזרים לשפר את המראה והתחושה של העור בכל לבישה".

לאחר שהתעמקה ביצור מגוון מוצרי קוסמטיקה ובישום, קרדשיאן העבירה את הפוקוס שלה אך ורק לטיפוח העור עם השקת ליין המוצרים המובחר שלה Skkn by Kim, ביוני 2022. כזכור, עוד לפני זה החליטה קרדשיאן לנטוש את המיזמים הקודמים שלה, כשסגרה את מותג הקוסמטיקה שלה KKW Beauty באוגוסט 2021, ולאחר מכן גם את ליין הבישום שלה KKW Fragrance, באפריל 2022.

השקת המותג החדש מסמנת את חזרתה לקטגוריית היופי ומתוכננת ל-26 בינואר 2024. חובבות האיפור מוזמנות להצטרף לרשימת ההמתנה באתר המותג כדי לקבל גישה בלעדית למוצרים הראשונים בקולקציה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails