יום רביעי, 17 בינואר 2024

מוצרי יופי בשילוב בינה מלאכותית: חידושים שנצפו בתערוכת CES 2024

תערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES), שהתקיימה לפני מספר ימים בלאס וגאס, נבאדה, הציגה שורה של גאדג'טים חדשים שנועדו לחולל מהפכה בחיי היומיום. גם בתחום היופי הוצגו טכנולוגיות חדשות, משולבות בינה מלאכותית – הכל כדי להקל ולייעל את שגרת הטיפוח האישי של הצרכנים. הנה סקירה של כמה מהם:

Formes de Luxe@

אבחון שפתיים, יכולות טיפול ואיפור במכשיר כיס אחד

לאחר שהציגה ב-CES בשנה שעברה, מכשיר בשם Cosmechip המסוגל לרקוח טיפוח עור בהתאמה אישית בבית, הענקית הדרום קוריאנית AmorePacific חזרה עם חידוש חדש המתמקד בטיפוח השפתיים.

ה-Lipcure Beam משלב חיישנים שיכולים לאבחן את מצב השפתיים, כולל רמות הלחות, פשוט על ידי החלקה על הפה. לאחר השלמת השלב הראשון הזה, פשוט מסירים את המכסה מהמיכל כדי לחשוף את האפליקטור שלו. האפליקטור פולט קרן אור מותאמת אישית בהתאם לאבחנה שנעשתה, אשר מקיימת אינטראקציה עם חומר המגיב לאור כדי לחזק את סיבי הקולגן וליצור מחסום לחות. לא רק שהחידוש הזה עוזר להאט את תהליך הזדקנות השפתיים, אלא יש לו גם פוטנציאל ליכולות צבע, המבוססות על מערכת צבעים אוניברסלית המתאימה לכל גווני העור. והכי טוב, זה נייד, מה שהופך אותו קל לשימוש בכל זמן ובכל מקום.



מדפסת איפור בהתאמה אישית

חברת Prinker הקוריאנית, המתמחה ביצירת קעקועים זמניים בהתאמה אישית לעור ולשיער, חושפת מוצר דומה השנה בתחום האיפור.

המכשיר פועל גם הוא באמצעות בינה מלאכותית, עם סורק תלת מימד ביומטרי למיפוי תווי הפנים. לאחר מכן, הוא ימליץ על קווי המיתאר (קונטור) הנכונים, ו"ידפיס" את הפודרות המתאימות לפנים.

סלון מניקור ביתי

כולנו מכירות את התלות שפיתחנו במניקוריסטית שלנו ואת המשמעות של פספוס תור אצלה. סלון המניקור Nimble, שמכנה את עצמו המכשיר הראשון בעולם המשלב בינה מלאכותית ורובוטיקה מורכבת כדי לצבוע ציפורניים ללא רבב בבית, נועד לשחרר אותנו מהטרחה בקביעת תור ויציאה מהבית. המכשיר מגיע בצורת קופסה לבנה, השוקלת 8 קילו ומזכירה מדפסת כבדה, מסוגל למרוח את כל עשר הציפורניים ולייבש אותן תוך 25 דקות בלבד.



לדברי יוצריו, המכשיר משתמש במיקרו מצלמות ברזולוציה גבוהה ובהדמיה תלת מימדית כדי לקבוע את צורת הציפורן, הגודל והעקמומיות שלה. לאחר מכן, זרוע רובוטית קטנה, מונחית על ידי אלגוריתמי בינה מלאכותית, מורחת את שלוש השכבות הנדרשות, עם פעולת ייבוש לאחר כל שכבה.

המכשיר אמור לצאת לשוק במהלך מרץ 2024, כאשר יחד איתו יהיו זמינים יותר משלושים צבעי לק שיגיעו בקפסולות בעלות של 10 דולר כל אחת (כמות קפסולה מספיקה לשני מניקורים מלאים). המכשיר עצמו יעלה 599 דולר.




יועץ יופי וירטואלי

הבינה המלאכותית שולבה גם באפליקציית Beauty Genius החינמית, שהוצגה על-ידי לוריאל, ונועדה להיות "יועץ אישי וירטואלי". האפליקציה ממליצה על מוצרי טיפוח ואיפור לפי סוג העור, נותנת טיפים על טכניקות ועונה על שאלות בנוגע לבעיות כמו אקנה ונשירת שיער. המשתמשים באפליקציה יכולים גם לנסות את המוצרים באופן וירטואלי.

איבחונים ומדידות וירטואליים

התוכנית Beautiful AI, שנוצרה על-ידי Perfect Corp, משלבת בינה מלאכותית ומציאות מדומה כדי לבצע איבחון עור בלייב, לנסות תסרוקות או תכשיטים בתלת מימד ולהמליץ המלצות בהתאם.

לדברי המנכ"לית ומייסדת חברת Perfect Corp, אליס צ'אנג, המטרה הסופית היא ליצור "חוויית קניה שלמה יותר" על-ידי סיוע לצרכנים לזהות מוצרים ושירותים המתואמים בצורה חלקה עם העדפותיהם האישיות.



מייבש שיער אינפרא אדום

אין ספק שטכנולוגיית יופי בהתאמה אישית היתה מאפיין מפתח ב-CES השנה, אפילו בתחום טיפוח השיער. לוריאל הציגה את מייבש השיער המחובר החדש שלהם, שניתן להתאמה אישית באמצעות אפליקציה, תוך התחשבות בסוג השיער והתאמה אוטומטית של העוצמה וחלוקת החום.

המכשיר, המכונה Airlight Pro, משתמש באור אינפרא אדום כדי לייבש את השיער, מה שמאפשר לו לשמר את הלחות של השיער, כך לדברי אדריאן שרטין, ראש פיתוח יופי מוגבר בלוריאל. המכשיר אמור לצאת למכירה באפריל הקרוב, והוא מציע גם חיסכון באנרגיה של 31 אחוז בהשוואה למכשיר רגיל.

"ה-AirLight Pro, עם למעלה מ-150 פטנטים שהוגשו, מגלם בצורה מושלמת את פריצת הדרך הזו בתחום היופי, בכך שהוא מביא לראשונה פתרון לייבוש תוך כדי טיפול בשיער וגם בכדור הארץ", אומרת ברברה לאברנוס, משנה למנכ"ל האחראית על המחקר, חדשנות וטכנולוגיה בלוריאל.




טיפוח במקלחת

חברת Kohler פורצת בגדול לתחום היופי עם מספר הצעות, שאמורות להשאיר אותנו במקלחת יותר זמן. אחד מהם הוא SpaViva, טוש מקלחת ידני רב תפקודי, המשלב בצורה חלקה תרסיסי Kohler חדשניים עם מכשיר פנים וניקוי הכל-באחד. המכשיר כולל שני סוגי תרסיסים: Katalyst ו-Microbubble, המבטיחים ניקוי יסודי ועדין. התוספות הניתנות להחלפה כוללות מברשת פנים, מברשת גוף, מקרצפת גוף ועיסוי גוף.

לדברי אלפרד ריצ'רדסון, מנהל ערוץ שיווק ומסחור של Kohler, "זה מכניס סביבה ייחודית של בריאות ויופי לתוך המקלחת. זה מדגיש את הרעיון שאתה יכול ליהנות מפעילויות דמויות ספא אלה בנוחות של ביתך ללא צורך לבקר תמיד בספא." ה-SpaViva מצויד בידית הניתנת להרחבה, עגינה מגנטית וסוללה נטענת המציעה זמן עבודה של 90 דקות.



טכנולוגיה משכללת עור

השנה, חברת APR הביאה את ליין כלי האנטי אייג'ינג שלהם מדרום קוריאה ל-CES בפעם הראשונה. החברה הציגה את החידוש האחרון שלה, Medicube Age-R Booster Pro, שהושק באוקטובר האחרון. מאז יציאתו לחו"ל, המכשיר הפך לנחשק בזכות יכולתו לטפל במגוון בעיות עור ולשפר זוהר, גמישות, גוון ומרקם.

ה-Age-R Booster Pro משתמש בטכנולוגיית אלקטרופורציה ובתאורה מבוקרת לטיפול בעור. המכשיר מתחבר גם לאפליקציית Medicube Age-R ומציע שגרות מותאמות אישית עם שלט רחוק ותכונות דיווח אוטומטיות.



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails