יום שלישי, 16 בינואר 2024

Dior Spring 2024: New Face Base Products

לכבוד אביב 2024 משיקים דיור מספר מוצרי בסיס חדשים!


אביב הוא שם נרדף להתחדשות ואין זמן טוב יותר לרענן את המראה שלנו עם מוצרי הבסיס החדשים של דיור. האוסף החדש כולל את הפריטים הבאים: שני מוצרים רב תכליתיים חדשים וגוונים חדשים של המייקאפ קושן של המותג. כל אחד מהמוצרים הללו מבטיח לקחת את שגרת האיפור שלנו לרמה חדשה לגמרי ומציע צבע תוסס, עמידות ארוכה וזוהר שאין דומה לו!

Dior Diorskin Forever Glow Maximizer - מוצר רב תכליתי חדש, שיכול לשמש כהיילייטר נוזלי, כבסיס מבריק לאפקט רטוב, ואפילו כסומק או ברונזר נוזלי. למוצר יש מרקם דקיק ופורמולה עמידה הנצמדת היטב לעור ומתמזגת איתו בצורה אחידה וללא הכתמה.



הפורמולה שלו מכילה 92% מרכיבים טבעיים לשמירה על לחות לאורך זמן. כמו כן היא מכילה חלקיקי זוהרים הלוכדים את האור ומוסיפים לעור מראה זוהר.

בסדרה ניתן למצוא ששה גוונים שונים:

·         Pink - ורוד

·         Pearly - פנינה

·         Gold - זהב

·         Rosy – אדום ורדרד

·         Peachy - אפרסק

·         Bronze - ברונזה




Dior Forever Glow Star Filter – מוצר המהווה נקודת מפנה בעולם מוצרי הקוסמטיקה ומציע חוויית יופי, המשלבת את הקסם באיפור עם היתרונות של טיפוח העור. הנוזל המאיר הזה מבית דיור הוא לא רק בן ברית לשיפור גוון העור, אלא גם משמש כטיפול החלקה לעור הודות להרכבו העשיר ב-94% מרכיבים טבעיים.



הפורמולה הייחודית של המוצר הופכת אותו להרבה יותר מסתם מוצר קוסמטי. זה לא רק פריט איפור, אלא מוצר טיפוח אמיתי עם התמקדות בבריאות ובזוהר הטבעי של עור חשוף. המרקם שלו נועד להיות קל ומרענן והוא מעניק תחושה נעימה על העור. בנוסף, הוא מבטיח לספק לחות עד 24 שעות עם גימור אחיד וטבעי. תכונה זו הופכת אותו למוצר אידיאלי עבור אלה המחפשים מראה מעודן ללא פגמים.

ההשפעה של המוצר הזה על העור מתוארת כמדהימה. לדברי המותג, הוא חושף את הזוהר הטבעי של העור ומשפר את יופיו מבלי להעמיס עליו. זה הופך אותו מושלם לשימוש בדרכים שונות: כפריימר לפני מריחת מייקאם, ניתן לערבב אותו עם המייקאפ לקבלת אפקט זוהר יותר, או כהיילייטר לאחר מריחת המייקאפ כדי לתת לעור מגע של גימור זוהר.

ה- Dior Forever Glow Star Filter מוצע ב-10 גוונים שונים.



Diorskin Forever Skin Glow Cushion (SPF45/PA++) – המייקאפ קושן עם הגנת UV, שמאחד את גוון העור, משחזר את היופי הטבעי שלו ומעניק לו מראה זוהר טבעי מוצע באוסף בשני גוונים חדשים: משמש ולבנדר. יחד עם הגוונים החדשים בסדרה, ישיק המותג גם קייס מהודר מיוחד למייקאפ קושן, עם רקמה עדינה בשני גוונים שונים (מהדורה מוגבלת ומצומצמת).




המוצרים יהיו זמינים בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מתחילת מרץ 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails