יום שני, 5 באוגוסט 2024

Catrice Fall/Winter 2024 Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני קטריס מציג את אוסף המוצרים שלו לעונת סתיו/חורף 2024.


המוטו של הקולקציה החדשה הינו: גלו את עצמכם! זה בא לידי ביטוי בשורה של מוצרים המיועדים להעצים את היופי האישי של כל אשה, ומציעים כלים לבטא את אישיותה באמצעות איפור.

האוסף מתבסס על שלושה טרנדים מרכזיים:

·         Otherworldly – טקסטורות חדשניות וצבעים נועזים למראה יוצא דופן;

·         Own Your Self Care – מוצרים טובים לעור ולמצב הרוח;

·         Flexi-Tasker – פתרונות מגוונים למי שיש מעט זמן, אבל לא רוצה לוותר על היופי.

המוצרים באוסף:

Aqua Splash Grip Primer – פריימר במרקם ג'ל שקוף, שמבטיח לשפר את עמידות האיפור שמונח מעליו. הפורמולה שלו כוללת 5% גליצרין, ניאצינמיד, חומצה היאלורונית ותמצית מלפפונים ללחות עשירה ואפקט מרענן.



The Protector Hydrate & SPF Primer – פריימר שמשמש כבסיס לחותי לאיפור וכקרם הגנה עם מסנן קרינה ברמה של 30SPF. הפורמולה שלו כוללת חומצה היאלורונית, שמזינה את העור, מחליקה וממלאת אותו.



Bright & Blur Loose Powder – פודרה בתפזורת בגוון ורדרד שמעניק אפקט מאיר לעור. הפודרה מבטיחה לעדן את מראה העור ולהעניק לו מראה אחיד עם אפקט פוקוס רך. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית שמן זרעי פטל.



PH-Reactiv Multi Stick Color Flush – סטיק רב-תכליתי שניתן לשימוש על השפתיים והלחיים. הוא מעניק גוון ורדרד בהתאם לחומציות (pH) של העור של המשתמש/ת:

·         010 Pretty In Pink




Blush Affair Cream & Powder Palette – סומק המוצע בשני מרקמים: קרם ופודרה, מושלם ליצירת מראה טבעי וקורן. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         010 Stunning Strawberry

·         020 Pleasing Pink

·         030 Absolute Apricot



Holiday Skin 4 In 1 Illuminator – מוצר רב-תכליתי המשמש כהיילייטר, קונטור, סומק וברונזר, כולם עם גימור זוהר.



Invisible Cover Foundation – מייקאפ בעל כיסוי טבעי "בלתי נראה" ועמידות עד 16 שעות, עם גימור מאט. הפורמולה מועשרת בחומצה היאלורונית, ויטמין E, אלוורה וסקוואלן. המייקאפ מוצע ב-40 גוונים שונים.





Magic Perfectors Powder Puff – ספוגית איפור בצורת משולש, המאפשרת להניח פודרה בכל מקום בפנים, גם באיזורים צרים במיוחד.



Max It Up Lip Booster Extreme – מנפח השפתיים הפופולרי מוצע בגוון חדש עם פורמולה הכוללת, בין השאר, תמציות מנטה וצ'ילי:

·         060 Good Girl Gone Bad – שחור שקוף עם שימר



Drunk'n Diamonds Plumping Lip Balm – שפתון באלם מועשר בחלקיקים מנצנצים דמויי יהלומים, המעניקים לשפתיים גימור זוהר. הפורמולה שלו נועדה להזין באופן אינטנסיבי את השפתיים הודות לרכיבים כמו חמאת מנגו וויטמין E, הידועים בתכונות הלחות וההגנה שלהם. כמו כן, השפתון מעניק אפקט נפח הודות לרכיב ה- VolulipTM החדשני. מוצע באוסף בגוון חדש:

·         060 Drunk In Love



Soft Glaze Glow Lip Balm – ליפ באלם שמגיב לחומציות (pH) של השפתיים וצובע אותן בגוון ורוד עדין. הפורמולה השקפקפה שלו מזינה את השפתיים ומחליקה אותן:

·         010 Jelly Drippin'



Care In Colors Lip Balm – ליפ באלם מזין מועשר בחמאת קקאו וחמאת שיאה לשפתיים רכות עם תחושת נוחות. בנוסף, הוא מעניקה צעיף עדין של צבע לשפתיים עם אפקט של "ללא איפור". מוצע ב-7 גוונים שונים:

·         010 Everyday 24/7

·         020 Feelin' Pretty

·         030 Bubbly Friday

·         040 Hot Take

·         050 Wild Rebel

·         060 Half Baked Cookies

·         070 Girl Boss



Lip Jam Hydrating Lip Gloss – הליפ באלם הצבעוני של המותג עבר שדרוג עם צבע חדש בניחוח דובדבן. הפורמולה שלו מבטיחה לחות עשירה והזנה לשפתיים הודות לחמאת שיאה שהיא מכילה.

·         070 Cherry On Top



Creamy Nudes Lip Pen – עפרון שפתיים 2 ב-1: יכול לשמש גם כשפתון. מוצע ב-5 גוונים שונים:

·         010 Mocha Me Happy

·         020 Daytime Nude

·         030 Salted Caramel

·         040 Cinnamon Spice

·         050 Happy Hazelnut



Lip Lovin' Overnight Lip Mask – מסכת שפתיים ליילית, שיכולה לשמש גם במהלך היום כבאלם מרגיע ומלחח:

·         020 Cherry Pop



Caffeine Kick Under Eye Serum – סרום לאזור העיניים המשמש כזריקת אנרגיה. מועשר ב-2% קפאין, ניאצינאמיד, שמן זרעי משמש, סקוואלן, שמן אבוקדו וחומצה היאלורונית. הוא מבטיח אפקט מיידי של צמצום גודש ולחות עמוקה. האפליקטור הכדורי הקריר מציע אפקט מרענן נעים.





Caffeine Kick Lash & Brow Serum – סרום לריסים ולגבות, מועשר ב-2% קפאין ומבטיח ריסים ושיער גבה בעלי נפח גדול יותר אחרי 4 שבועות של שימוש יומיומי. הסרום מצוייד במברשת המבטיחה יישום קל ומהיר עם פורמולה שקופה שנספגת מהר.



Grip To Last Eyeshadow Primer – פריימר לצלליות המבטיח עמידות ארוכה לאיפור העיניים. הפורמולה שלו חצי-שקופה והיא אידיאלית להעצמת גוון צלליות בגימור מאט או עם אפקט מיוחד.



Aloe Vera Eyeshadow Sticks – צלליות קרם בפורמט סטיק, נוח לשימוש גם כעפרון עיניים.



The Soft Peony Eyeshadow Palette – פלטת צלליות המכילה שמונה גוונים עדינים ורכים ליצירת איפור רומנטי ליום ולערב.



Cozy Glow Eye & Cheek Palette – פלטת עיניים ופנים, הכוללת 4 גווני צלליות עם פיגמנט עשיר, סומק והיילייטר, כולם בגוונים חמים הרמוניים המושלמים ליצירת איפור סתווי. הפלטה מצויידת במראה מובנית.



Space Glam Liquid Chrome Eyeshadow – צלליות נוזליות בגימור דואוכרומי המשתנה בהתאם לפגיעת קרני האור. הצלליות מועשרות בפנינים מחזירות אור והן מוצעות בשלושה גוונים שונים:

·         010 Milky Way

·         020 Cosmic Lights

·         030 Galactic Glamour



8D Lashes To Kill – ריסים מלאכותיים עם אפקט מיימדי חדש של 8D. הריסים מצויידים ברצועה שקופה גמישה המבטיחה יישום קל ונוח. הריסים מוצעים בשתי וריאציות:

·         010 Glam Look

·         020 Cat Eye Look



Perfect Duo XXL Effect Mascara – מסקרה בעלת שתי מברשות: האחת עשויה סיבים לצבע ונפח עזים, והשניה סיליקונית לאפקט הארכה.



Glam & Doll Endless Lash Mascara – גרסה חדשה של המסקרה Glam & Doll, המבטיחה ריסים ארוכים ומלאי נפח אינסופיים לאורך כל היום. המסקרה מצויידת במברשת מיוחדת, שמצליחה להגיע לכל ריס וריס.



Brow Sleek Laminating Wax – וקס לגבות המבטיח לצפות את שיער הגבה כמו למינציה ולקבע אותו במקום. מצוייד במברשת דו-צדדית המבטיחה שימוש קל ומדוייק.



Magic Perfectors Brush Set – סט של 3 אפליקטורים: 2 מברשות סיליקוניות ומסרק לסירוק ועיצוב הריסים והגבות.



Glow In The Dark Top Coat – טופ-קוט מהפכני לציפורניים, הנטען במהלך היום מחשיפה לקרינת UV, ואז בלילה מאיר בחשכה בצבע צהוב-ירקרק מרתק. כמו כן, הנצנצים הרב-גוניים שהוא מכיל הופכים אותו למושך עין אמיתי גם באור השמש.

·         020 All Nighter



Crushed Crystal Effect Top Coat – טופ-קוט עם אפקט של קריסטלים מרוסקים, המעניק לציפורניים מראה נוצץ ותלת מימדי. אפקט התזת החול יוצר מרקם ייחודי הלוכד את האור בצורה מפתיעה והופך כל תנועה של הידיים למשחק של השתקפויות.

·         010 Amethyst Aura



Cosmic Gold Effect Top Coat – טופ-קוט עם נצנצים מוזהבים היוצרים אפקט יוקרתי ומתוחכם, מושלם לאירועים מיוחדים או להוסיף נופך של זוהר למראה היומיומי שלנו.

·         030 Celestial Light



Prism Illusion Effect Top Coat – טופ-קוט המציע אפקט גלקטי הודות לשימר בגוון כחול, המקנה לציפורניים מימד קוסמי:

·         040 Galactic Dust



Nail Growth Elixir Treatment – לק טיפולי לחיזוק והארכת הציפורניים. על-פי בדיקות שערך המותג, לאחר 4 שבועות של שימוש יומיומי הציפורנים נראות ארוכות יותר, פחות שבירות וחלקות יותר.



Ultra Stay Base Coat – לק בסיס למניקור מושלם, מיועד ליצור משטח חלק מעל הציפורן ולהגן עליה משינוי צבע הנגרם מלקים צבעוניים.



Ultra Stay Gel Top Coat – טופ-קוט שקוף המיועד להבטיח עמידות מקסימלית ללק שמתחתיו עם אפקט מילוי המעניק נפח וברק לציפורניים.



Flawless Restart – סרום לציפורניים המועשר בחומצת פרי AHA ומיועד לסייע באיזון ציפורניים עם חריצים עדינים ולחדש אותן.



French Manicure Stamper – חותמת ליצירת פרנץ' מניקור מקצועי למראה. פשוט מורחים עליה לק לבן ומחליקים בעדינות את קצה הציפורן על החותמת.



Magic Repair Jelly Nail Oil – שמן ציפורניים במרקם ג'ל, המועשר בשמן שקדים מזין וויטמין E. השמן מזין את הציפורניים ומספק להן גימור מבריק יחד עם ניחוח שמבטיח להרים את מצב הרוח באופן מיידי.



אוסף המוצרים של "קטריס" לסתיו/חורף 2024 זמין החל מה-5 באוגוסט 2024 בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails