יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

Natasha Denona I Need a Warm Palette

נטשה דנונה מציגה את Natasha Denona I Need a Warm Palette – פלטת צלליות חדשה, שהולכת להיות הדבר החם הבא אצל מאפרים מקצועיים וכאלו שסתם חובבי איפור.


נראה, שנטשה דנונה לא נחה לרגע. רק לא מזמן היא השיקה את ה- Mini Rose Palette וקצת לפני כן את ה- Golden Collection, שהוקדשו לעונת הקיץ, וכעת היא מכינה אותנו לבוא הסתיו עם פלטה יפיפייה הכוללת צבעים חמים ועוטפים, שמתאימים לכל גווני העור. מדובר בגוונים עדינים, מושלמים לאיפור יומיומי, שניתן גם ליצור באמצעותם עיניים מעושנות ולהפוך את האיפור לאינטנסיבי יותר על-ידי משחק של גוונים וצבעים.





כזכור, ליין ה- “I Need a” של נטשה דנונה התחיל עם I Need A Nude Eyeshadow Palette הפופולרית מאד, שכבשה את ליבם של מיליוני חובבי יופי ברחבי העולם. הצלחתה של הפלטה הזו העניקה השראה לנטשה להרחיב את הליין וליצור גרסאות העונות על צרכים והעדפות צבע שונות.

כאמור, הפלטה החדשה "I Need a Warm" מיועדת למי שאוהבת גוונים חמים ועוטפים, אבל היא מביאה עמה גם חידושים שמבטיחים לחולל מהפכה באופן שבו אנו מתאפרים בעיניים.

נטשה דנונה ידועה בכשרונה ללכוד טרנדים עכשוויים ולהפוך אותם למוצרי איפור חדשניים ואיכותיים. ההשראה ליצירת הפלטה החדשה "I Need a Warm" הגיעה, למעשה, מהביקוש ההולך וגובר לגוונים חמים ומגוונים, המתאימים לכל גווני העור. "רציתי ליצור פלטה שהיתה מציאת אוצר אמיתית לאוהבי גווני חמים," היא אמרה בראיון לאחרונה. "כל גוון נבחר בקפידה כדי להבטיח וורסטיליות מקסימלית והתאמה לגווני עור ולאירועים שונים."





בפלטה החדשה אנו פוגשים שתי פורמולות מהפכניות חדשות:

Slip Cream Matte – פורמולה המשלבת פיגמנטים עזים של צללית קרמית עם יכולת לבישה וטשטוש של צללית אבקה. התוצאה? מריחה חלקה להפליא וגימור מאט שנמשך לאורך כל היום;

Metal Gloss – מיועדת למי שאוהב את המראה הרטוב. פורמולה זו מציעה גימור מתכתי עז במרקם קליל ונוח, כמו צללית נוזלית בפורמט של פודרה.

הפורמולות החדשות הללו מצטרפות למרקמים והגימורים האהובים ממילא של נטשה דנונה, כמו Creamy Matte, Metallic ו- Duo Chrome, שיחד יוצרים פלטה שהיא מעבדה אמיתית של מרקמים וגימורים.

"I Need a Warm" היא סימפוניה של 15 גוונים חמים הנעים בין ניוד עדין לחום עז, דרך שמפניה מנצנצת ונחושת ורודה:

·         Soft Spot 550CM – חום אדמה בינוני, מאט

·         Fancy 551M – שמפניה, מטאלי

·         Mellow 552CM – ניוד אפרסקי בהיר, מאט

·         Phenomena 553MC – שילוב של אפרסק, ורוד וירוק, מולטיכרום

·         Ripe 554CM – חום אפרסקי בהיר בינוני, מאט

·         Elm 555SF – ניוד ברונזה בהיר, מנצנץ

·         Snug 557MG – ברונזה רכה, מטאל גלוס

·         Vim 556CM – חום חם כהה, מאט

·         Push 559SF – זהב ורוד חלוד בינוני, מנצנץ

·         Fervor 558CM – קרמל חם בינוני, מאט

·         Pep 560CM – חום חם עז, מאט

·         Homie 561MG – ניוד חם, מטאל גלוס

·         Hanker 562M – חום מוזהב בינוני-כהה, מטאלי

·         Dynamism 563DC – חום בינוני עם נגיעות של ירוק, דואוכרום

·         Flashover 564SC – חום חימר בינוני, סליפ קרם מאט




הפלטה תהיה זמינה לרכישה החל מה-22 באוגוסט 2024, תחילה באתר הבינלאומי הרשמי של נטשה דנונה, ושלושה ימים לאחר מכן בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails