יום שישי, 18 באוגוסט 2023

Natasha Denona I Need A Nude Eyeshadow Palette

נטשה דנונה, המאפרת הישראלית ובעלת מותג האיפור הנושא את שמה, מציגה את Natasha Denona I Need A Nude Eyeshadow Palette – אחת הפלטות הנחשקות ביותר.


נטשה דנונה עושה זאת שוב! בימים האחרונים שוב "דלפו" באופן מסתורי תמונות של פלטת צלליות חדשה שלה – שיטה שכבר הפכה להיות דיי מגוחכת. ככל הנראה, המותג דואג להדליף בעצמו את התמונות לרשת כדי ליצור באז, ואז שולח איומים לבלוגרים ברחבי העולם, שאם לא יסירו את התמונות מהבלוגים ו/או הרשתות החברתיות שלהם הם יעמדו בפני תביעות משפטיות (אני באופן אישי חוויתי זאת על בשרי). אולי במקום לאיים על הבלוגרים בצורה בריונית, הגיע הזמן שהמותג יעשה בדק בית בעצמו, כיצד התמונות של המוצרים שלו דולפות כל פעם מחדש לרשתות החברתיות ויפנה את המשאבים המשפטיים שלו לשם...

וכעת, לענייננו – פלטת הצלליות החדשה והמדהימה I Need A Nude:

מדובר בפלטה הכוללת 15 גווני ניוד וורודים קרירים וקסומים. לצד הפורמולות האייקוניות של נטשה, הפלטה מציגה לראשונה פורמולה חדשה עם אפקט בגימור רטוב מנצנץ וגלוסי (מבריק), שמאיר כל מראה צללית עם מגע מנצנץ.



הפלטה נוצרה בהשראת ארכיטקטורת האבן המינימליסטית והיא מגיעה באריזת פרספקס תלת-מימדית ואלגנטית, שעוצבה במיוחד על-ידי נטשה בעצמה. את גווני הניוד המושלמים של הצלליות בחרה נטשה בעקבות קולקציית השפתיים שלה I Need A Nude. יחד, יוצרים השניים מראה רך וטבעי אבל זוהר.

כמו בפלטות הקודמות של המותג, גם הפלטה החדשה כוללת את הפורמולות הידידותיות למשתמש ברמה המקצועית של נטשה, שניתנות למיזוג בצורה חלקה ומספקות תוצאות תוססות ופיגמנטיות במיוחד.



מבחר גווני הניוד שובה הלב – מוורוד מאובק ועד ורוד קפוא, שמפניה נוצצת ועד חום קפה – מחמיא לכל גוון עור ויכול לשמש ליצירת אינספור מראות איפור אלגנטיים ליומיום או לערב. זוהי לגמרי פלטה חובה לכל חובבי האיפור באשר הם!



הגוונים בפלטה הם:

·         Stone – טאופ חם בינוני בהיר, מאט

·         Whisper – ורוד ניודי בהיר, מטאלי

·         Ella – עופר חם, מתכת מנצנצת

·         Vague – ורוד מאובק חם בינוני, מאט

·         Travertine – ענבר רך, מטאלי

·         Delilah – חום כסוף, אפקט רטוב מנצנץ

·         Silhouette – חום גרגירי קפה, מאט

·         Muse – שמפניה, מתכת מנצנצת

·         Fair – ורוד מעורפל בהיר, מאט

·         Filigree – חום נייטרלי בינוני, מתכת מנצנצת

·         Wit – ורוד חם בהיר, מאט

·         Sheen – שמפניה חמה, אפקט רטוב מבריק

·         Tender – טאופ בינוני, מאט

·         Mesh – ורוד מאובק, מאט

·         Mia – ורוד קרח, אפקט רטוב מנצנץ




הפלטה תהיה זמינה לרכישה החל מה-19 באוגוסט 2023 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails