יום ראשון, 20 באוגוסט 2023

Givenchy Holiday 2023 Collection

ג'יבנשי משיק קולקציית חגים בהשראת מועדון הלילה המפורסם בעולם, "סטודיו 54".


מועדון הלילה הניו-יורקי "סטודיו 54" נחשב לאחד המועדונים המפורסמים והמבוקשים ביותר בשנות ה-70. אל המסיבות הליליות הנחשקות שהתקיימו בו היו מגיעים כל מפורסמי העולם, ביניהם גם הוברט דה ג'יבנשי (Hubert De Givenchy), מייסד המותג. המסיבות הללו קושטו בהמון פאייטים כסופים ובזהב עשיר. בהשראת כל אלו נוצרה, כאמור, קולקציית החגים של ג'יבנשי לשנת 2023.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Givenchy Le 9 De Givenchy Eyeshadow Palette – פלטת צלליות המורכבת מתשעה גוונים המגיעים בארבעה גימורים שונים: מאט, סאטן, מנצנץ ומטאלי:

·         No.10 – גווני נחושת, כתום, ורוד, כסף, אדום ועוד



Givenchy Prisme Libre Loose Powder (Travel Size) – פודרה בתפזורת המורכבת מארבעה גוונים שונים באריזה אחת. ההרמוניה המחושבת של ארבעה גוונים לוכדת את קרני האור, מטשטשת באופן טבעי עמימות ונקבוביות ומעניקה לעור מראה מואר וזוהר. הפודרה העדינה מצויידת בטכנולוגיה מקורית, שנצמדת היטב לעור ושומרת על גימור עדין ויפה לאורך זמן. בקולקציה מוצעת הפודרה באריזה בגודל מיוחד, המתאים לנסיעות:

·         No.13 Pastel Celebration – שילוב של ורוד בהיר, לילך שקפקף, לבן ורד וסגול כחלחל



Givenchy Prisme Libre Skin-Caring Highlighter – היילייטר נוזלי בעל פורמולה יוקרתית, המשלבת פנינים יפות ומנצנצות ומעניקה לעור זוהר מקסים, שנראה כאילו הוא קורן מבפנים. בקולקציה מוצעים שני גוונים שונים:

·         Rose Extravaganza – ורוד

·         Bronze Extravaganza – ברונזה



Givenchy Le Rouge Interdit Intense Silk שפתון בעל מרקם אולטרה חושי וגימור חצי מאט חצי משי, המשלב צבע זוהר עם עמידות גבוהה, עד 12 שעות לשפתיים חלקות באופן מיידי. על השפתון עצמו מוטבע הלוגו המפורסם של המותג, המורכב מארבע אותיות G. באוסף מוצע השפתון בגוון אחד חדש:

·         No.554 Nude Euphoria – בז' כתמתם כהה




Givenchy Rouge Sheer Velvet - שפתון בגימור מאט שקפקף עם פיגמנט תוסס ואפקט טשטוש לאורך זמן, שניתן לבנות לפי העדפה. למרות שהגימור שלו מאט, עדיין מעניק לשפתיים תחושת נוחות ולחות שנשמרת עד 24 שעות. באוסף מוצע השפתון בגוון קיים, אבל באריזה במהדורה מוגבלת:

·         No.16 Nude Boisée – בז' ורדרד




Givenchy Le Rouge Deep Velvet - שפתון קליל, רך ושיקי, עם מרקם פודרתי המחליק על העור ללא מאמץ ומעניק צבע אקסטרה מאט עם כיסוי דק במיוחד. השפתון עמיד לאורך זמן עד 12 שעות והוא מועשר בחמאת מנגו כדי לשמור על שפתיים חלקות ונוחות. באוסף הוא מוצע בגוון קיים, אבל באריזה במהדורה מוגבלת:

·         No.36 L’Interdit - אדום




Givenchy Holiday 2023 Makeup Kit – קיט מוצרים מיוחד לחגים, הכולל את פלטת הצלליות Le 9 De Givenchy Eyeshadow Palette No.10 ושפתון Le Rouge Interdit Intense Silk No.554. המוצרים מגיעים בתיק איפור מעוצב עם פאייטים כסופים וזהובים, המזכירים את כדור הדיסקו ממועדון ה"סטודיו 54":



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאוקטובר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails