יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

מותג חדש בישראל: Jeanne en Provence

המותג Jeanne en Provence ("ז'אן אן פרובנס") מזמין אותנו למסע מענג לניחוחות הקסומים, למרקמים החושיים ולטבע הריחני של גראס באמצעות מוצרי הבישום והטיפוח שלו.


סיפורו של המותג "ז'אן אן פרובנס" התחיל עוד בשנת 1978, כשהוא נוסד על-ידי ברנרד פרין (Bernard Perrin), שרצה להציע ללקוחותיו ניחוח איכותי ממרכיבים האופייניים לאיזור פרובנס. בשנת 2012 הוסיף בנו, תיבו (Thibaud), לפורטפוליו של המותג גם מוצרי קוסמטיקה מהשורה הראשונה, תוך שימוש בכוחם של שמנים אתריים טהורים מעשבי התיבול הגדלים באזור הכפרי סביב גראס.



ז'אן אן פרובנס שואבת את השראתה מהטבע הפרובנסלי. הגבעות הריחניות, שדות הפרחים והמטעים מציעים מוצרים אותנטיים מאוצרות פרובנס. מגוון הבשמים והקוסמטיקה הרחב שלהם מגלם את המסורת הטהורה ביותר של הפרובנס וזוכה למחמאות רבות בכל העולם. חשוב לציין, כי מוצרי המותג מבוססים על 95% רכיבים טבעיים על פי התקן הבינלאומי ISO 16128.



אגב, המותג נקרא על שמה של הרוזנת ז'אן מפרובנס, מלכה אגדית מהמאה ה-14, אשר העניקה בנדיבותה רשות לעיר סנט-פול דה'ואנס את השימוש במקורות המים הממוקמים על אדמתה. עד עצם היום הזה, מקורות המים הללו מספקים מים למזרקות הכפר.



מיגוון הניחוחות של ז'אן אן פרובנס לוקחים אותנו למסע אל ליבם של מטעים שטופי שמש. כולם עשויים מתמציות טבעיות מאגן הפרובנס: לבנדר, וטיבר, עץ זית, נרולי, יסמין, שקדים ועוד. כל אחד מהם מגיע בשלל מוצרים הפועלים בסינרגיה להשיב לעור את הרעננות, הלחות והברק שהוא כל כך זקוק להם, כמו מים ריחניים, תחליב לחות לפנים או לגוף, קרם ידיים, שמן מקלחת או ג'ל רחצה ועוד. כמובן, כשמדברים על קוסמטיקה מסורתית מפרובנס, אי אפשר שלא לכלול בין המוצרים גם סבון ריחני מוצק בגודל נחמד של 100 גרם, פרקטי ואקולוגי.




המותג מציע גם מבחר של מארזי מתנה במחירים נוחים במיוחד. כל מארז נארז בקפידה ולכל אחד מהם יש ריח מהמם של פרובנס!



את מוצרי ז'אן אן פרובנס ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN. שימו לב! לרגל ההשקה, מוצעים המוצרים בהנחה מיוחדת של 20% (בתוקף עד ה-09/09/2023).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails