יום שני, 7 באוגוסט 2023

Clarins Tinted Oleo-Serum

קלרינס מציגים את Clarins Tinted Oleo-Serum – סרום המשלב גוון מושלם עם יעילות טיפוח. בעל הברית המושלם להעצמת היופי הטבעי!


לא עוד מרקמים עבים ומלאכותיים שסותמים נקבוביות! ה- Tinted Oleo-Serum של קלרינס מציע יתרונות של סרום יחד עם גוון לאפקט זוהר בריא. המוצר אידיאלי לעור רגיש עד יבש, המחפש בסיס לחותי מאחד גוון עם אפקט של עור שני.

הפורמולה שלו מורכבת מ-98% מרכיבים ממקור טבעי ו- 80% פורמולת טיפוח. הסרום משלב פיגמנטים מינרליים ייחודיים עם כח ההזנה של שמנים צמחיים יבשים: שמן אגוזי לוז ושמן חוחובה אורגניים. תוספת סקולאן ממקור צמחי מעניקה נוחות ותחושתיות, בעוד שתוספת של סרמידים מחזקת את תפקוד המחסום של העור ומגינה עליו מפני התייבשות.




המרקם הקליל של הסרום קל למריחה, נמס אל תוך העור ומתמזג איתו. הוא אידיאלי למי שמחפש מוצר שמאחד את הגוון ללא ברק, אך עם זוהר טבעי של עור לח ובריא. בשימוש מתמשך הוא משפר את איכות העור הטבעי, שהופך לגמיש וזוהר יותר.



המוצר מגיע בבקבוק עם טפטפת, המספקת כמות מדודה של חומר. המרקם שלו נוזלי וקליל מאד, אבל יחד עם זאת הוא מצליח לאחד את גוון העור ולהסוות פגמים, תוך שמירה על המראה הטבעי של העור. חשוב לציין, כי הוא מתאים לכל סוגי העור והוא מתאים את עצמו לכל גווני העור עם 11 גוונים שונים (תלוי מדינה), מהבהיר ועד הכהה ביותר. היישום קל ואינטואיטיבי, עם תוצאה טבעית מוצלחת באופן עקבי וללא פסים.




ה- Tinted Oleo-Serum של קלרינס הושק בימים אלו במספר מדינות בעולם ובקרוב יהיה זמין גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails