יום שבת, 12 באוגוסט 2023

MAC Studio Radiance Serum-Powered Foundation

מותג הקוסמטיקה MAC מציגים את MAC Studio Radiance Serum-Powered Foundation – מייקאפ חדש מבוסס סרום, המעניק לעור גימור אחיד, חלק וזוהר.


פורמולת המייקאפ-סרום החדש משלבת, למעשה, איפור עם יתרונות טיפוח במוצר אחד. היא מורכבת מ-80% בסיס טיפוח, שכולל לא פחות מ-33 רכיבי טיפוח, ביניהם 10% חומצה היאלורונית, שמן זית, שמן חוחובה וויטמין E. קוקטייל אמיתי לעור!




לדברי המותג, המייקאפ החדש מספק 209% יותר לחות, מאחד את גוון העור ויש לו כיסוי בינוני שניתן לבניה. כמו כן, הוא מבטיח להסתיר מראה של נקבוביות פעורות, אדמומיות, כתמים כהים וקווי יובש. הפורמולה הקלילה מאפשרת לעור לנשום, ומעניקה לו תחושה של עור שני. העמידות שלו הינה עד 12 שעות.




בנוסף, המייקאפ-סרום מעניק לעור גימור זוהר עדין באמצעות Artist-Curated Radiance Blend – תערובת המורכבת מחלקיקי פנינה זהובים וכסופים, שמעניקים מראה זוהר בריא, ללא כל אפקט חומרי או גימור שמנוני.



המייקאפ-סרום מוצע ב-56 גוונים שונים והוא מתאים לכל סוגי העור, בעיקר לעור רגיל, מעורב ויבש. המרקם שלו נוזלי וניתן להניח אותו באמצעות האצבעות, מברשת או ספוגית.









ה- Studio Radiance Serum-Powered Foundation יהיה זמין לרכישה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails