יום רביעי, 16 באוגוסט 2023

Makeup by Mario Surrealskin Awakening Concealer

המאפר ובעל מותג האיפור מריו דדיבנוביץ' משיק את Makeup by Mario Surrealskin Awakening Concealer – סדרת קונסילרים נוזליים חדשה.


הקונסילרים החדשים מיועדים להרים, לטשטש ולהאיר את עור הפנים והאיזור שמתחת לעיניים, לקבלת מראה ער ורענן. המרקם הנוזלי שלהם קליל והכיסוי שהם מספקים הינו בינוני וניתן לבניה, עם גימור טבעי לחלוטין.



על-פי התיאור, הקונסילרים החדשים מצליחים להסתיר אפילו את העיגולים הכהים ביותר מתחת לעיניים. כל הגוונים עמידים לאורך זמן, מבלי להדגיש קמטוטים. הפורמולה שלהם כוללת טכנולוגיית Lift & Lock המקבעת את עצמה וננעלת בגימור טבעי, ממש כמו עור שני.



פורמולת הקונסילר כוללת בין השאר מרכיבים כמו קפאין, שמסייע להפחית באופן ניכר נפיחויות ועיגולים שחורים; ומיקרואורגניזמים ימיים מותססים שתורמים להחלקת העור עם פעולת המרצה הדומה לקולגן ואפקט מיצוק נראה לעין. כמו כן, מדובר בפורמולה צמחונית, שאינה מכילה פרבנים, פורמלדהידים וחומרים מזיקים אחרים, היא ללא גלוטן וללא אכזריות ומכילה פחות מ-1% ניחוח סינטטי.






בסדרה ניתן למצוא 22 גוונים שונים (מחיר ליח': 29$ / €20) וניתן להשיגם באתר המותג (שולח לישראל, בתוספת דמי משלוח כמובן) או ברשת ספורה החל מה-17 באוגוסט 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails