יום שלישי, 1 באוגוסט 2023

Estee Lauder Turbo Lash Mascara & Night Revitalizing Serum Lash+Brow

אסתי לאודר משיקים שני מוצרים חדשים: מסקרה וסרום ליילי לטיפוח, שיקום ועידוד הצמיחה של הריסים והגבות.


Estée Lauder Turbo Lash High Powered Volume + Length Mascara – מסקרה המעניקה באופן מיידי נפח ואורך עוצמתיים לריסים, תוך שהיא מטפחת ומזינה אותם באופן מתמשך. זאת אומרת, בשימוש ממושך הריסים יראו חזקים, עבים ומלאים יותר.



פורמולת המסקרה מועשרת ב-100% שמני פסיפלורה, ארגן וקיק להזנה, הגנה וריכוך הריסים. חומרי מילוי יוקרתיים בונים נפח מיידי, כשהם מחליקים ללא מאמץ על כל ריס וריס. במרקם המוקצף ישנם כדורי סיליקה מיקרוסקופיים לאפקט עיבוי מיידי. כמו כן, המסקרה עמידה עד ל-12 שעות, ללא התפוררות, מריחה או הצטברות של גושים.




המסקרה מצויידת במברשת טורבו בלעדית, המעוצבת עם שלושה מאגרים ללכידה וציפוי מושלם של כל הריסים, והיא מוצעת בגוון שחור בלבד.



Estée Lauder Turbo Lash Night Revitalizing Serum Lash + Brow – סרום לטיפוח והזנה של הריסים והגבות במהלך שנת הלילה.



סרום טיפול עוצמתי, אך עדין, זה מותיר את הריסים והגבות מוזנים, חזקים ורכים יותר. בנוסף, הוא תורם לעידוד צמיחתם והקניית מראה בריא וחזק יותר. הפורמולה של הסרום מכילה קומפלקס מעבה, הכולל 16 חומצות אמינו, חלבון אורז, פנטנול וחומצה היאלורונית למראה ריסים וגבות מלאים ועבים יותר.




את הסרום מורחים על הריסים והגבות לפני השינה, אחרי ניקוי איזור העיניים. בעזרת האפליקטור מורחים את הסרום על הריסים מהבסיס ועד הקצה, מהזווית הפנימית של העין החוצה. את הגבות מצפים עם האפליקטור במשיחות קצרות, מקצה הגבה האחד אל הקצה השני.



המסקרה והסרום מגיעים באריזות דומות, אך בגוונים שונים: המסקרה באריזה שחורה והסרום באריזה לבנה.



שני המוצרים הושקו בימים אלו באנגליה ובקרוב יהיו זמינים גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails