יום רביעי, 23 באוגוסט 2023

Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" מציג את Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer – קונסילר חדש, עם יתרונות טיפוח של סרום.


לפני כשנה, השיקו "לנקום" את ה- Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation – מייקאפ בעל פורמולה המועשרת במרכיבי טיפוח, שעוצב לספק לעור אפקט זוהר יפהפה. כעת, מציג המותג קונסילר נוזלי חדש מאותה הסדרה, המספק גם הוא כיסוי בינוני שניתן לבניה לצד גימור טבעי וזוהר ועמידות ארוכה למשך 24 שעות. במשך כל שעות הלבישה שלו, הקונסילר שומר על מראה רענן מבלי לדהות או להדגיש קמטוטים.




הקונסילר החדש מסייע לטשטש ולהסתיר אזורים כהים, לכסות ולתקן בצורה מדוייקת פגמים שונים בעור, לשפר את המראה הכללי שלו ולהאיר ולהדגיש באופן טבעי איזורים שונים בפנים.

הפורמולה שלו מבוססת על סרום עוצמתי לטיפוח העור, המגביר את הזוהר הטבעי ב-81%. כמו כן, היא מועשרת בחומצה היאלורונית המספקת לחות למשך 24 שעות, סרמידים מחליקים, פפטידים לאנטי-אייג'ינג ותמצית יוזו להשבת הנפח לעור. בשימוש מתמיד, יום אחרי יום, העור הופך להיות אחיד, בהיר וחלק יותר. אגב, מדובר בפורמולה אכפתית במיוחד וידידותית לעור, שמתאימה לכל סוגי העור, כולל עור יבש, שמן ורגיש.



הקונסילר זמין ב-24 גוונים והוא מצוייד באפליקטור בצורת יהלום, שמאפשר הנחה מדוייקת ופיזור החומר בצורה קלה ואחידה.




ה- Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer יהיה זמין על המדפים ברחבי העולם החל מה-28 באוגוסט 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails