יום ראשון, 27 באוגוסט 2023

Chanel 31 Le Rouge Lipsticks Collection

שאנל מציגים את Chanel 31 Le Rouge – קולקציית פרימיום של שפתונים בהשראת המורשת וההיסטוריה של בית האופנה וגבריאל קוקו שאנל.


בשנת 1918 רכשה גבריאל קוקו שאנל בניין ברחוב קמבון 31 בפריז (31 rue Cambon, Paris) כדי לשכן בו את בית אופנת הקוטור שלה. הבניין שימש כבוטיק, סלון ואטלייה וכמקום המסמל את בית המגורים של המותג עד היום. לפיכך, למספר 31 ישנה משמעות מיוחדת.

אוסף השפתונים Chanel 31 Le Rouge, ששמו נושא את מס' הרחוב של בית האופנה, משלב את היצירה היוקרתית והרוח שגבריאל שאנל חקרה. בפעם הראשונה בתולדות המותג מגיעים השפתונים באריזת זכוכית, המשלבת אלגנטיות ותחושה עמוקה כמו של תכשיט יקר. האריזה הנ"ל פותחה ותוכננה על-פני תקופה של ארבע שנים, תוך שילוב הטכנולוגיה שטופחה במשך שנים רבות כפרפומריה גבוהה והאומנות המיומנת המשלבת את המומחיות בייצור זכוכית.



האריזה מעוצבת בהשראת המראות התלויות על קיר גרם המדרגות הלולייניות המפורסם, המחבר בין הבוטיק והדירה של שאנל, ונאמר שהיא מהווה מחווה לשורשי היצירות של שאנל ובו בזמן מבטאת את הרוח האוונגרדית של הבית. אחרי התגברות על בעיות כמו חוזק ועמידות בפני שבירה, הזכוכית הקשה והשקופה נחתכה בשיטת עיבוד מיוחדת של אבני חן, היוצרת פריזמה של אור שלעולם לא נראית אותו הדבר לרגע, וקושטה בשתי טבעות מתכת מוזהבות. פנים האריזה, העשוי מאלומיניום שניתן למיחזור ומכיל את השפתון עצמו, יוצר בקפידה ובעל עיצוב מגנטי מיוחד שמשתלב עם אריזת הזכוכית. חשוב לציין, כי אריזת השפתון ניתנת למילוי חוזר.




גם פורמולת השפתונים באוסף משתמשת בטכנולוגיה ברמה גבוהה ביותר כדי לספק לשפתיים לחות, הגנה, החלקה, מוצקות ואפקט תלת מימדי. הפורמולה מכילה שמן המופק מגרדניה, צמח המטופח באופן עצמאי על-ידי שאנל, לשמירה על גימור חלק לאורך זמן. בנוסף, השעוות והשמנים שמקורם בצמחים, עוטפים את השפתיים בלחות עשירה, בעוד שאסטר הקמליה שפיתחה שאנל מוביל לשפתים שמנמנות ורכות. תערובת של פיגמנטים מיקרוניים ואבקת פנינים מעניקים להם גימור סאטן מבריק לאורך זמן.

עוד כוללת הפורמולה שמן Maracuja (פסיפלורה), הידוע כיעיל בקידום הסינתזה של שלושת מרכיבי העור העיקריים: חומצה היאלורונית, קולגן ואלסטין, ותורם להדגשת קווי המתאר של השפתיים. הוא ממצק את צורת השפתיים עד 8 שעות מרגע המריחה ולאחר 4 שבועות הוא מוביל לשפתיים תלת מימדיות, חלקות ויפות יותר.



כמו כן, לשפתונים יש ניחוח גרדניה עדין, שפותח במיוחד על-ידי הבשם הבלעדי של שאנל, אוליבייה פולג' (Olivier Polge) ובית הבישום של שאנל. אגב, בניגוד לשפתונים ה"רגילים", שעל הליבה חרוט הלוגו של המותג, באוסף הפרימיום מוטבע הלוגו בצידי גוף השפתון עצמו.

האוסף כולל 12 גוונים שונים המשקפים, כאמור, את המורשת והמומחיות של בית האופנה, כמו גם רגעים מיוחדים בחייה של גבריאל קוקו שאנל ואת ההשראה מאחורי יצירותיה. האוסף מחולק לשלוש קבוצות, כאשר בכל אחת מהן ארבעה גוונים שונים, בהשראת הסיפור של כל קומה וקומה מהן מורכב הבניין:

קומה 1: הבוטיק הראשון של גבריאל בפריז - "Les Créations"

2 Rouge Croisière – ורוד קורלי, הומאז' לקולקציית מלתחת הקרוז, במעבר מהחורף לאביב




6 Rouge Imaginaire – ורוד פוקסיה, בהשראת הודו שגבריאל שאבה ממנה השראה ביצירותיה




10 Rouge Byzantine – אדום חום, בהשראת תכשיטי הבארוק של גבריאל




12 Rouge 2.55 – אדום נופך עמוק, בהשראת צבע הבטנה של התיק המלבני האלגנטי 2.55 של גבריאל, שנוצר ב-1955




קומה 3: החדר של גבריאל שאנל, המעוצב בעושר וברוח הבארוק – "L'appartment"

1 Rouge Beige – בז' ורדרד סאטן, בהשראת שמלת הערב הכובשת מסאטן של גבריאל, בתקופה בה גוונים כהים היו הנורמה




3 Rouge Roman – חום ורוד וינטג', בהשראת צבע כריכת העור של "הספר היקר המזמין אותך למסע של השראה", שעמד על מדף הספרים בדירתה ואותו שמרה תמיד בהישג יד




8 Rouge Fetish – אדום ארגמן, בהשראת סרט הפלנל שגבריאל תמיד קשרה סביב הקרסול לפני השקת קולקציה חדשה, כקמע למזל טוב




11 Rouge Coromandel – חום אדום אוריינטלי, בהשראת העולם האוריינטלי שהכיר לה אהובה מזה שנים ארוכות, ארתור בוי קאפל, ומי שאף מימן את הקמת חנות הבוטיק העצמאית הראשונה שלה




קומה 4: האטלייה של שאנל, שבה נולדה אופנת הקוטור - "Les Ateliers"

4 Rouge – ורוד אדום בוהק, בהשראת בדים קלילים כמו משי חלק, שיפון וצעיפים שנוצרו באטלייה




5 Rouge Premier – אדום עמוק, בהשראת השמלה שלבשו תופרות ודוגמניות בעת קבלת פני גבריאל בבוטיקים באותה תקופה





7 Rouge Privé – אדום חום, בהשראת דלת הסטודיו ברחוב קמבון 31, בראש גרם המדרגות הלולייניות וקיר המראות, עליה הופיעו המילים "Mademoiselle Privé" (בתרגום חופשי: "פרטי של הגברת"). מאחורי אותה הדלת ישבה גבריאל בחדר והגתה את יצירותיה המפורסמות.




9 Rouge Taille – אדום פטל עז, בהשראת צבע דוגמת הצמה, המעניק לז'קט הטוויד האגדי קונטרסט נועז




האוסף יושק באופן רשמי החל מה-6 באוקטובר 2023, כאשר חודש לפני כן הוא יוצע למכירה מוקדמת במספר חנויות מצומצם של המותג ואונליין.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails