יום שני, 28 באוגוסט 2023

Lancome x Louvre Holiday 2023 Collection

חברת הקוסמטיקה "לנקום" משתפת פעולה עם מוזיאון הלובר בפריז להשקת קולקציית איפור מקסימה, שנראית בעצמה כמו יצירת אמנות.

תמונות הקולקציה, שתושק כקולקציית החגים של "לנקום", פורסמו לראשונה (ככל הנראה, בטעות) על-ידי "ווג יפן". מייד החלו בלוגרים מרחבי העולם לשתף את התמונות הללו. גם אני הייתי ביניהם ודאגתי לספק לכם, כמו תמיד, הצצה ראשונה לפריטים שיכללו בקולקציה. לצערי, למחרת התבקשתי להסיר את הפוסט, מאחר והוטל אמברגו לפרסום עד ה-1 בספטמבר 2023. למרות שבדיעבד לא הייתי חייבת לעשות זאת, הסכמתי להסיר את הפוסט ולדחות את פרסומו במספר ימים. מיותר לציין, שהרשת עדיין היתה מוצפת בתמונות רבות של פריטי הקולקציה... אגב, זוהי לא הפעם הראשונה שהמותג דורש ממני להסיר פרסומים שלי. זה קרה בעבר גם עם הקולקציה שהם השיקו בשיתוף פעולה עם המעצב המנוח אלבר אלבז ז"ל. בפעם הבאה, לא אתן לזה לקרות שוב!

בכל אופן, הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, מגיעה באריזות לבנות ומוזהבות, המעוצבות באלמנטים הקשורים למוזיאון המפורסם בעולם. חלק מהפריטים/גוונים קיימים בליין ורק מגיעים באריזות מעוצבות. על העיצוב אחראית המאפרת ליסה אלדרידג' (Lisa Eldridge), שמשמשת כמנהלת הקריאייטיב העולמית של Lancôme Makeup.

מעבר להשקת עוד קולקציה נוצצת לחג, צוותי לנקום והלובר נכנסו לשיתוף הפעולה הזה מתוך כוונה גדולה יותר: להציב מחדש את אור הזרקורים - שמושם באופן מסורתי על אמנים גברים – על הנשים שהעניקו להם השראה. לדברי רייצ'ל מלג'נוביץ' (Rachelle Mladjenovic), ראש השיווק של לנקום, "יש הרבה טרגדיה ביצירות אמנות ורצינו לייצג את הסיפורים הטובים של נשים. כשקראנו את הפרופילים של הנשים שהיוו השראה לפסלים האלה, אמרנו מייד: 'היא נערת לנקום'. לא רצינו רק לבחור את האמן המפורסם ביותר את המוזה הכי ידועה. רצינו לבחור את החזקה ביותר."

לנקום בחרו להציג את הקולקציה באמצעות נבחרת השגרירות של המותג – הנשים המייצגות את המשמעות של להיות כיום "נערת לנקום". כל אחת מהן מככבת בקמפיין לצד פסל ספציפי אחר השוכן בלובר: זנדיה (Zendaya) מגלמת את אלת הניצחון סמוטראקה, על-ידי שיקוף הכנפיים הפרושות של הפסל היווני המפורסם עם שמלתה המתנופפת; הי קונג (He Cong) קושרה לונוס דה מילו, אלת האהבה או הים; איה נקאמורה (Aya Nakamura) מופיעה לצד המשוררת היוונית קורין, בעוד שאנדה סייפריד (Amanda Seyfried) מצטלמת לצד דיאנה מגבי, אלת הירח או הציד.




הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Lancome Richelieu Wing Palette – פלטת צלליות, הכוללת חמישה גוונים מבריקים חדשים לגמרי, שכולם מתחברים יחדיו להצגת עיבוד מוטבע של פסל המשוררת היווניה קורין מהעת העתיקה. הצלליות עצמן נוצרו בהשראת האורות המשתקפים דרך גלריית Richelieu שטופת השמש של הלובר, כאשר כל גוון נקרא על שם אזור אחר:

·         Richelieu Galerie Light – זהב עמום

·         Cour Carrée Copper Light  - ברונזה חלודה

·         Cour Marly Marble – מערבולת של זהב לבן וצהוב

·         Royal Palace Pink – זהב ורוד מאובק

·         The Cour Puget – ירוק אמרלד נוצץ וקר


Lancome L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick – שפתון עשיר בלחות עם גימור מאט. באוסף מוצעים ארבעה גוונים שונים, שמגיעים באריזות מעוטרות בציורים של הד ונרקיס ודיאנה הציידת:

·         Celestial Rose  

·         French Drama



·         French Tea

·         French Touch



Lancome Genifique Advanced – סרום הפנים המפורסם של המותג מגיע באריזה במהדורה מוגבלת (תכולה: 50 מ"ל), בעיצוב פסל הברונזה של אלת הבריאות היגיאה. העיצוב מתאים באופן מושלם לסרום, שמסייע להשיג עור מוצק, חזק וזוהר עם מראה בריא ורענן.



הקולקציה תהיה זמינה לרכישה בנקודות המכירה השונות ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2023.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails