יום רביעי, 30 באוגוסט 2023

Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime

ג'יבנשי מציגים את Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime – בושם חדש לנשים, המבטיח לחקור שיאים חדשים של חושניות!


בפנורמה העצומה של בשמים לנשים, הניחוח החדש Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime מתגלה כיצירת אמנות חושנית, הלוכדת את עצם התשוקה והחושניות באמצעות סימפוניה של מרכיבים יוצאי דופן. זהו ניחוח המייצג ביטוי חזק של פיתוי וסגנון עכשווי.



כבר מאז הופעת הבכורה שלו בשנת 1957, הבושם L'Interdit של ג'יבנשי קסם לנשים בכל העולם, עם אופיו הגשמי וזר הפרחים הלבנים העוטף. בשנת 2018 הבָּשמים הנודעים דומיניק רופיון (Dominique Ropion), אן פליפו (Anne Flipo) ופאני באל (Fanny Bal) המציאו מחדש את הניחוח האייקוני הזה וקישטו אותו עם טוברוז בלב הניחוח. בשנת 2021 הושקה גרסה שובת לב ונועזת עוד יותר: הבושם L'Interdit Eau de Parfum Rouge. כעת, מועשרת הסאגה עוד יותר עם השקתו של Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime – יצירה שמבטיחה להשאיר שובל עוטף ובלתי ניתן לעמוד בפניו.



הניחוח החדש נוצר על-ידי אותה שלישיית הבָּשמים המוכשרים רופיון, פליפו ובאל, כשהמטרה אליה חתרו היתה ברורה מלכתחילה: ליצור בושם המגלם את עצם הפיתוי, עטוף במסווה של תאווה ופרובוקציה. פירמידת הריח שלו נבדלת בשילוב הנועז של הפרחים האייקונים של סדרת L'Interdit, בשילוב עם מרכיבים יוצאי דופן בנוף הבישום לנשים: טבק וקקאו. השילוב הנועז הזה מבטיח למשוך את העין ולהעיר את החושים עם הטאץ' של האסור.



הניחוח הפרחוני-ענברי נפתח עם תו שובה לב של פריחת תפוז תוניסאית מהעיר נבול. פריחת התפוז הזו מופקת בארבע דרכים שונות, שכל אחת חושפת היבטים ייחודיים של כוח הריח שלה, כולל תמצית נרולי, עדינה וטהורה יותר. יסמין סמבאק הופך לאחר מכן לשופר לכיוון לב הבושם, הנשלט על-ידי טוברוז והתמצית העזה של קליפות קקאו- מרכיב שמנוצל רק לעיתים רחוקות בהקשר זה. התו החם והעוטף של הקקאו מונצח בבסיס, כשהוא מועשר בווטיבר ופצ'ולי וחותם בנגיעה מעושנת של טבק מהבלקן.



הבקבוק של הבושם החדש שומר על הקווים הרכים ומעט מעוגלים של עמיתיו הקודמים בסדרה, כשהפעם הוא מגיע צבוע בלכה אדומה עזה המעניקה לו מגע של עידון. הפקק האדום המבריק גם הוא והסרט התואם מעוררים את התשוקה והחושניות המאפיינות את הניחוח עצמו. הבקבוק האלגנטי שלו וההתייחסות לקולקציית L'Interdit האייקונית הופכים את הבושם הזה ליצירת מופת, שנועדה לכבוש את לבבותיהן וחושיהן של נשים מודרניות בחיפוש אחר אלגנטיות וסטייל.



השחקנית האמריקאית רוני מארה ממשיכה לגלם את הניחוח בחן ובנועזות. היא העדות האידיאלית עבור Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime. הנוכחות שלה מגלמת בצורה מושלמת את רוח הניחוח הזה ואת המהות של הקולקציה האייקונית של L'Interdit. מסע הפרסום, שצולם על-ידי צלם האופנה הנודע דיוויד סימס (David Sims), לוכד את ההילה הממגנטת והמושכת של היצירה החדשה הזו.



את הבושם החדש Givenchy L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ והוא מוצע בשני גדלים שונים: 80 מ"ל (מחיר: 620 ₪) ו-50 מ"ל (מחיר: 508 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails