יום שני, 21 באוגוסט 2023

Guerlain Fantasy Allegoria Holiday 2023 Collection

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "גרלן" מציג את Guerlain Fantasy Allegoria - קולקציית החגים שלה לשנת 2023.


הקולקציה המדהימה נוצרה בשיתוף פעולה עם בגום חאן (Beghüm Khan), תכשיטנית ממוצא טורקי, מנהלת אמנותית ומייסדת בית תכשיטים הנושא את שמה. הצבעים השולטים בקולקציה הם הזהב האייקוני של גרלן בשילוב עיטורים ירוקים עזים, מה שמעניק לה מראה יוקרתי ופראי כאחד.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Guerlain Ombres G Eyeshadow Quad – רביעיית צלליות המגיעה באריזה מוזהבת עם מכסה המעוטר בדוגמת פסי נמר מנצנצים. הצלליות בפלטה מגיעות בגימורים שונים, ומאפשרים יצירת מראה איפור חגיגי, מכשף ומהפנט:

·         No.879 – ירוק מטאלי, זהב זוהר, בורדו עמוק וורוד סאטן





Guerlain Meteorites Bee Fierce Glow – פודרת המטאוריטים המפורסמת של המותג בגוון הכי פופולרי שלה מגיעה באריזה המהווה פריט אספנות מפואר ומזכירה באלגנטיות את האסתטיקה של קופסת תכשיטים יקרת ערך. על העיצוב אחראית, כמובן, בגום חאן.

·         No.2 Christmas Glow



Guerlain Terracotta – פודרת הברונזר האייקונית של המותג מוצעת באוסף בדוגמת חברבורות נמר מוזהבות ומעניקה לעור מראה שזוף זוהר ובריא גם בעונה הקרירה של השנה.

·         Golden Leopard




Guerlain Rouge G Lipstick – השפתון הקלאסי של גרלן מוצע בקולקציה בשלושה גוונים חגיגיים מושלמים ושני גימורים (סאטן ומאט קטיפתי):

·         No.41 – אדום נופך כהה, סאטן

·         No.234 – אדום נצחי, מאט קטיפתי

·         No.521 – ורוד נייטרלי, מאט קטיפתי




Guerlain Rouge G L'Écrin – המארז היוקרתי של שפתוני המותג מוצע בקולקציה בשתי גרסאות שונות: האחת של פסי נמר בשחור וכסף נוצץ (תואם לאריזת רביעיית הצלליות), והשניה בדוגמת חברבורות נמר בגווני ירוק שחור.



Guerlain Advent Calendar 2023 – לקראת חודש דצמבר יציע המותג גם לוח שנה בקופסה מעוצבת בצורת כוורת עם 25 מוצרים ממגוון מוצרי גרלן בתוכו.



בנוסף לקולקציית החגים, ישיק המותג את Guerlain Rouge G Fantasy Bestiary Premium Set מארז יוקרתי במיוחד, שמגיע בקופסא מקטיפה ירוקה מנומרת. בתוך המארז ניתן למצוא שלושה שפתונים מסדרת Rouge G בגוונים הנמכרים ביותר:

·         No.880 – אדום כחלחל בגימור מאט קטיפתי

·         No.214 – אדום אש בגימור מאט קטיפתי

·         No.03 – חום נייטרלי בגימור סאטן



הכוכב של המארז הזה הוא, כמובן, L'Écrin Rouge G – מארז שפתון שעוצב ונוצר בעבודת יד על-ידי בגום חאן בעצמה. מארז השפתון היוקרתי הינו בדוגמת דבורה ענקית (סמל המותג של גרלן) והוא מכוסה ביותר מ-280 אבנים.



קולקציית החגים של גרלן תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מה-15 באוקטובר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails