יום רביעי, 7 באוגוסט 2024

ניחוחות חדשים בקולקציית Off-White™ SOLUTIONS

המותג האיטלקי Off-White™ ממשיך להגדיר מחדש יוקרה והכלה עם הרחבת ליין ה- Off-White™ Beauty הייחודי שלו: לקולקציית הבישום Off-White™ SOLUTIONS מתווספים שלושה ניחוחות יוניסקס חדשים, שנוצרו בשיתוף פעולה עם בָּשמים בעלי שם עולמי.


ליין היופי של Off-White™ הושק לראשונה בשנת 2022 עם מבחר פריטים אוניברסליים, המגדירים מחדש את האנושות והאינדיבידואליות באמצעות יופי, ללא קשר לגיל, גזע או מין. הניחוחות החדשים שמצטרפים לליין מייצגים את המחוייבות של המותג להעצים אנשים מכל הרקעים לבטא את עצמם בצורה אותנטית ולחגוג את הפוטנציאל הייחודי שלהם באמצעות ריח.

בהתבסס על ההצלחה של סדרת ה-Off-White™ SOLUTIONS המקורית, הקולקציה החדשה כוללת ריחות הנעים בין ענברי עצי ועד מושק פרחוני, עטופים בבקבוקי כרום אלגנטיים בגודל של 50 מ"ל, שנועדו להיות ניתנים לאספנות וגם נגישים. הבקבוקים פותחו בשיתוף פעולה עם המאפרת בעלת השם הבינלאומי, איסמאיה פרנץ' (Isamaya Ffrench), שמונתה ליועצת היופי של המותג בפברואר האחרון. לכל ניחוח גימור יוקרתי ומתוחכם עם הדגשה ייחודית של צבע, המשקפת את המהות שלו.

איסמאיה פרנץ'


הקולקציה החדשה כוללת חמישה ניחוחות חדשים, כאשר בישראל מושקים שלושה מהם: מס' 7, מס' 8 ומס' 10. כאמור, כל אחד מהם מציע חווית ריח ייחודית, שנוצרה במומחיות כדי לעורר תחושה של אינדיבידואליות וביטוי עצמי:

SOLUTIONS No. 7 – בעל גוון שרטרז, הוא ניחוח ענברי-עצי שאותו פיתח הבשם אלכסיס דדייה (Alexis Dadier), המשלב תפוז מריר, אשוח בלסם ואלגום (סנדלווד).



SOLUTIONS No. 8 ניחוח פרחוני-ענברי של הבשמית אמילי בוז' (Emily Bouge), הנשען על תבלינים עם זעפרן, פלפל ווניל. הגוון החיצוני של הניחוח הוא אפור-יונה.



SOLUTIONS No. 10 - הוא ניחוח מאסקי-עצי המכיל בתוכו פלפל וורוד, פצ'ולי ומלח ים, המעניקים לו אישיות ייחודית, שזה למעשה החוט המקשר לאורך כל הקולקציה האקלקטית במתכוון. הבשמית היא סידוני לנססר (Sidonie Lancesseur).



מסע הפרסום של הקולקציה, שצולם על ידי ניקולאי האוולט (Nicolai Howalt) והומשג בשיתוף פעולה עם איסמאיה פרנץ', מעצים עוד יותר את המסר של Off-White של הכללות וגיוון, וכולל דוגמנים/ות המגלמים את המהות של כל ניחוח תוך כדי קידום היופי כקונספט אוניברסלי נגיש לכל.


לדברי פרנץ', כל ניחוח בקולקציית Off-White™ SOLUTIONS הוא בעל זהות ייחודית משלו, המשמש עדות למחויבות של המותג לחגוג את הטבע הרב-גוני של היופי. על ידי אימוץ הגיוון וקידום האינדיבידואליות, Off-White™ Beauty לא רק מחולל מהפכה בתעשיית הניחוחות, אלא גם מטפח קהילה גלובלית המאוחדת על ידי האמונה המשותפת בכוח הטרנספורמטיבי של ביטוי עצמי.





את הניחוחות החדשים בקולקציית Off-White™ SOLUTION ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר chozen.co.il (מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪ עבור 50 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails