יום שלישי, 12 בדצמבר 2023

Off-White – Paperwork: Solution

מותג האופנה Off-WhiteTM משיק בישראל את קולקציית הבישום Paperwork: Solution, הכוללת ארבעה ניחוחות שונים, המציעים חוויה רבת רבדים ללא "הוראות שימוש" ובפורמט עתידי המקדמים בחירה אישית.


בית האופנה האיטלקי היוקרתי הוקם בשנת 2012 על-ידי המעצב וירג'יל אבלו (Virgil Abloh) והביא עימו משב רוח מרענן לעולם האופנה. המותג פונה בעיקר לצעירים שאוהבים פריטים יוקרתיים ואיכותיים, כאלו שמגיעים עם סמל סטטוס. לפני פטירתו בנובמבר 2021, היו לוירג'יל אבלו תוכניות רבות להרחיב ולרומם את המותג עוד יותר, בין השאר, להכנס גם לתעשיית היופי. מספר חודשים לאחר פטירתו, חזונו התגשם והמותג השיק לראשונה את Paperwork – ליין ייחודי ותועלתי של מוצרי יופי מבית "אוף-וויט", המשקף את החזון של אבלו על קנבס ריק - שימוש בפנים כקנבס ריק כדי להפיץ צבע ויצירתיות, כדרך לביטוי עצמי ויצירתי באמצעות איפור.

בין מוצרי ליין הביוטי Paperwork, ניתן למצוא גם סדרה של ארבעה ניחוחות נטולי מגדר בשם "Solution", עליהם עבד אבלו באופן אישי לפני מותו. כל אחד מהניחוחות ממוספר מ-1 עד 4, עם תיאור קצר של הריח. ללא שם, כל פתרון מאפשר למשתמש לייחס לריח משמעות ופרשנות משלו:



פתרון מס' 1 (Solution No.1) הוא ניחוח רענן, ספורטיבי וסקסי. שלושת התווים המרכזיים פה הם תו עץ, תו חול ותו פטצ'ולי. זהו ניחוח יומיומי עם גוונים של שנות ה-90, השואב השראה מהמרקמים, הצבעים והניחוחות האינסופיים המאפיינים את חולות כדור הארץ. גרגירי חול אלו הנעים בין לבן לשחור, עם אלפי גווני אוף-ווייט ביניהם, מסתחררים ללא הרף בעולם ברוחות ובימים, ותורמים לתרבות גלובלית משותפת.



תערובת ניסיונית של תווים עיקריים מגדירה את פתרון מס' 2 (Solution No.2) כניחוח אנרגטי, עוצמתי ומלא ביטחון. עלי קלמנטינה, פריחת התפוז ווטיבר יוצרים דואליות בין הרענן לעצי ומעניקה לניחוח ממד ממכר ואלגנטי להפליא.



כדי ליצור את פתרון מס' 3 (Solution No.3) נעשה ערבוב של הקלאסי והקונספטואלי לטובת ניחוח מודרני, רומנטי ומפתה עם תווים עיקריים הכוללים פלפלון ורוד, ורד, תמצית אמברט. נוצר תמהיל רב עוצמה ומפתיע המבקש לשבור קודים קיימים.



פתרון מס' 4 (Solution No.4) משלים את ההיצע עם ניחוח אורבני ארומטי, שמקורו בתווים עיקריים של עלי קלמנטינה, פריחת תפוז (באמצע) וטיבר (בסיס). ההצלבה בין תו עץ חם ותו עור יוצרת ארומה של אופנת רחוב המתקיימת גם בצורה של קטורת ונרות.



הן השימוש ב"פתרון" (“Solution”) לשמות הבישום והן אריזות הקולקציה מעוררים את העניין הרב של המייסד אבלו בתהליכי ייצור תעשייתיים ובתפישה מחודשת שלהם. בקבוקי הקולקציה עשויים זכוכית תעשייתית המיוצרת באיטליה על ידי בורמיולי, יצרן זכוכית מהוותיקים בעולם, ומעליהם ידיות בקרת אחיזה המזכירות ידיות של ברזים תעשייתיים.



את קולקציית הבישום "Paperwork" ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר Chozen.co.il (מחיר: 899 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails